Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mayıs '20

 
Kategori
Deneme
 

Kalpazan Sen Olmalısın Keder

Anlamıyorsun, anlamıyorum..

Uzaksın, bense sadece yakın değilim..

Yokluğunla terbiye oluyorum sanıyorsun da, ben aslında sadece hüznüne boğuluyorum..

Geçmişinde ya da bugününde varolduğum hangi zaman dilimi varsa aslında sadece yok olduğumu farkediyorum. Benim diyebildiğim bir zamanın içinden geldiğimi düşünerek adımlamıştım sana uzanan yolları. Oysa sadece senin olan bir kafesten fısıldamıştım sana.

Dönüp arkana baktığında gördüğün sadece bir yıkıntı ise zaten yaşamamışsın, oysa koca bir ömür var çağladığın sana çağlayan ve hayatı paylaştığın. Aşk bir adım ötede.. 

Biz hiç aynı göğün altında olmadık, farklı şehirlerde farklı iklimlerde farklı nefeslerde soluk aldık.. Demek onun için hep hasret kaldık.

Kazanmaya değildi inancım, yalnızca huzur içindi..

Onun için de kalpazana değil sanaydı hep adımım..

 
Toplam blog
: 13
: 84
Kayıt tarihi
: 13.09.11
 
 

Lisans mezunuyum. Hemen her tür kitap okudum. Herşeyden farklı tadlar aldım ama benim ruhumda hep..