Kanama zamanları-3- (dört sene önce idi) / Siyaset / Milliyet Blog
Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Eylül '12

 
Kategori
Siyaset
 

Kanama zamanları-3- (dört sene önce idi)

Kanama zamanları-3- (dört sene önce idi)
 

ABD'NİN YASİN SÜRESİ


Düşünsenize aslında kızmamamız gerekiyor diye düşünüyorum, düşünmenin en büyük suç olduğunu bili bile. Gariban edebiyatıyla oskara aday politika yürütenler bizler değil miyiz? Gariban edebiyatıyla en değerli silahlarımızdan birini -oy kullanma aklımızı- kömür, nohut, makarna 3geninde satan bizler değil miyiz? Malzemeyi alınca oyumuzu tüccar siyasilere, memleketimizin değil midemizin geleceği için veren bizler değil miyiz? Peki neden kızıyoruz ki, en haklı davamızda bile her mahrem işimize kadar ABD kapılarına danışmaya! Bizleri ABD Kilerine mahkum edenler sizler değil misiniz? Elini açıp, kendi geleceğimiz için orta doğuda ABD Duasına çıkanların farklı icraat yapmasını beklemek, saflığın ve ahmaklığın zirvesi olur? Tüm ihtiyaçlarını ondan dileneceksin sonra babalanıp "Washington'dan aşağı Kasımpaşa "diyeceksin. Akıl akıl gel Kasımpaşa'ma takıl!...

Kızmayın Efendiler, nohut kömür makarna alırken iyi, bize bunları verenler şahane, ama başımızdakiler Corc Amca'dan yardım alınca, kaka! Yapmayın efendiler, ülke bireylerden oluşur, birey gariban ve her yardımı almaya müsaitse, bireylerin oluşturduğu ülkede gariban ve her yardımı almaya almaya müsait olur. Birey oy verir, ülke ne verir bir düşünün!

Üs'tümüs başımız yabancı, yediğimiz, içtiğimiz yabancı, bir peçetemiz yerli galiba o da ne işi yarar malum. Bir çuval İncirlik'i berbat etsek, ''Çekgit güç'' çivi çakar mı korkusuyla dağlarımızı ite ve Kedi Babalarına mı bırakacağız? Ama endişe etmeyin, rahat olun, Rıce aradı, süre istedi, ne süresi Yasin Suresi...

26 eylül 2007 

Sene 2012

Ne değişti ki?...

 
Toplam blog
: 220
: 212
Kayıt tarihi
: 14.08.12
 
 

İşimiz gücümüz  finasalpara, ama sevemedik hiç bir daim kendi malımız gibi bedenini. Neyse bize b..