Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Nisan '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Karadeniz taka’sı/ ilginç takıntılar...Angelina Jolie

Karadeniz taka’sı/ ilginç takıntılar...Angelina Jolie
 

Tam 267 dolma sardım dedi teyze, Ne, ne, ne!!! Çektim siz olsanız çekmez misiniz? Sardığı tüm dolmaları sayarmış!

Dolmayı sarsaydım da sayması kalsaydı…

78 Merdiven evde çıkıyorum, 54 merdiven işyerinde… genellikle asansör kullanırım ama, nihayetinde bu merdiven inilip çıkılıyor. Gitmek istemediğim bir evi ziyaret ediyorsam şayet asansörü de yoksa daha ilk basmakta başlarım saymaya… 1, 2, 3…

8 Gömlek, 5 pantolon, 4 çarşaf ütüledim dedi! Aaaa ne ütülediğini sayanlar varmış!

2 Bardak Pirinçe, 2, 5 bardak su koyarım her zaman diye söze başladı… Oldu bitti ölçü ile yemek yapmak bana itici gelmiştir. Ama pastalar ve börekler buna dahil değil elbet!

Geçen gün şirketin yeni lisanslı antivürüs programını kurduk pc’ye, neyse efendim. Pek bir mikrobumdur. Bu şirketin pc’den sorumlu Müdürü öyle diyor. Mikrop mikrobu buluyor diye… Neyse, sabah geldim pc’yi açtım, hemen milliyet.com.tr’ye girmezsem olmaz, o ara çayımı içiyor, simidi yutuyorken gözlerim bir şeylerle meşgul olmalı değil mi?... Aaa o da nesi bütün resimlerin üzerinde bizim anti virüs’ün resmi! Hahaha… Namus bekçisi bizim program bütün çıplak kadınlara el koymuş; ahlâkım bozulmasın istiyor... Hemen Bizim derinden bilgili güvenlikçi Müdürü aradım…-Müdür, 40 yaşına geldim de senin virüs programın mı benim namusumu koruyacak, bu ne yaaa! Çektim. Vallahi billahi he. Neyse şimdi düzeldi.

Mükemmel iş çıkardım diyenlere karşı şüphe ile yaklaşmak sanatını elden bırakamıyorum. Hata payı bırakmayıp ta, evet bu böyle olacak diyenlerin çuvalladığını görmek için sonunu beklemekte büyük keyif veriyor… Biliyorum anti bir durum ama kendilerini dev aynasında görmek lüksünü kendilerinde bulanların hep hata yaptıklarını tecrübe ile sabitledik efenim.

Milliyet bloğu özgün yazılarıyla donatacağına, ona buna akıl veren, olmadı bu kelime buraya yakışmadı diyen, sana ne oluyor diye yangına çıra ile giden insanların yüzünden bir gün bu MB kapanacak. Bu da benim kehanetim. Falda çıktı. Bir padişahımız eksik burada, vezirler, kadınefendiler… Avaramu şarkısını söylemekten keyif alıyorum. Vesselam kına yakmak için neler yapabiliriz?

Hemen hemen tüm bloglara yorum yazma sanatını geliştiren, kendi felsefesini bile daha anlayamayanlara da bu şarkıyı ithaf ediyorum. Güvercin uçuverdiiiii… çok severim çoook.

Ha şimdi işe bakın. Türbanlı sosyetiklerin haline!

İslam madem mütevazilik dini ise, sizin yaptığınız ne oluyor? Peygamber Efendimiz hırkasını yama ile giydiği dönemlerde Acaba isteseydi en alâsını, en mükemmelini yiyip, içemez, giyemez miydi?

Kısaca Turancılık yapamaz mıydı?

Başında türban, yaka bağır açık, kol açık, baldır- bacak açık. Mümkünse almayayım. Ülkemizdeki kampanyalara göz attığımda; marka ile ortalıkta müslümanım diyerek şıkıdım yürüyenlere sözüm!

Başına bilmem kaç bin ytl ile örtü atıpta, ortalarda gezenlerin yerine Müslüman olarak gördüğüm kimler biliyor musunuz?

Bütün Topluma yararlı kampanyalar düzenleyerek, bir çocuğu değiştirdiğinde dünyanın değişeceğine inanan insanlar. Bilime hizmet edenler, fakirin evine aş götürenler, fakirin ayağına çorap geçirenler… Özürlülere elini uzatanlar!

Vakıflar kurarak, düşküne, yetime elini uzatan asiller!

Angeline jolie… yaaaaaaaa Esas müslüman o!

 
Toplam blog
: 359
: 1593
Kayıt tarihi
: 29.11.06
 
 

Deli-dolu, akıllı,  yalandan yere çamura yatan, normal değerlerde zekalı, esprili, şakacı, kendin..