Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Eylül '13

 
Kategori
Şiir
 

Karadenizde bir yer

Söyle karadeniz
ben seni hiç sevmedim mi?
kucaklaşmadım mı
hırçın dalgalarınla
sarılarak kollarına babamın
yüzmeyi öğrenmedim mi
sakin sularında
söyle karadeniz...
çiçek çiçek dağlarında
dolaşmadım mı...
çocuk ayaklarımla
sarı kızını okşamadım mı
babaannemin
çay toplamadım mı?
hem de mayıs sürgünü
hem de iki buçuk yaprak
makas kullanmadan
taşımadım mı sırtımda bayır aşağı
söyle karadeniz
balığa çıkmadım mı seninle
kızmadım mı zamansız avlara
olta sallarken saatler boyu
hamsiyi sevmedim mi
hayır dedim mi mısır ekmeğine
tadına bakmadım mı laz böreğinin
yemedim mi baklavasını
mis gibi fındık kokulu
sende yaşamadım mı
en güzel çocukluğu
ip atlayıp beştaş oynamadım mı?
Söyle karadeniz
ben sende ayrılıklara ağlamadım mı?
kamyona yüklerken eşyaları
göç sabahlarında
geri dönmedim mi ben sana
elinin değdiği yerde ben yokum artık
Hopa bana yabancı
ben ondan uzak
toprağım, baba ocağım..
söyle karadeniz
ben seni çok sevmedim mi?

Sevim Karaman/2013

 

 
Toplam blog
: 171
: 147
Kayıt tarihi
: 23.07.12
 
 

Emekli eğitimciyim. Yirmi iki yıl ilköğretim okulu öğretmenliği, on altı yıl müdür yardımcılığı v..