Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Aralık '11

 
Kategori
Şiir
 

Karanlık aslında içimizde

Karanlık aslında içimizde
 

Hayatı Seviyorum


Gözlerim sım sıkı kapalı

Parmaklarımı aralıyorum

Kollarımı kaldırıyorum usulca

Etrafta gezdirmeye başlıyorum

Yaşamak istiyorum

En güzel hislerimi

Kendimi bir göl kenarında

Yemyeşil ağaçlar ve rengârenk çiçekler arasında hayal ediyorum

Müzik sesi yükselmeye başlıyor aniden

Vücudum yavaş yavaş ahenkle dansetmeye başlıyor

Kalbimin atışı bana eşlik ediyor

İçim sevinçle doluyor

Huzur kaplıyor her yerimi

Başarıyorum işte

Gerçek dünyanın karanlığından kaçmayı

Bir daha ispat ediyorum kendime

Nasıl istersem öyle yaşayabileceğimi!

19.12.2011/16:52  ANKARA

 
Toplam blog
: 11
: 340
Kayıt tarihi
: 28.01.08
 
 

Hayat bazen sonsuzluk, bazen nokta, bazende flu ama aslında gözünü kapattığında kendini daha çok ..