Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ekim '06

 
Kategori
Felsefe
 

Karanlıkta yürüyüş

Karanlıkta yürüyüş
 

Gerçek; hayatta hiç birşey istediğin gibi olmuyor!!! Sen ne zaman işleri yoluna koymaya çalışsan o hep yoldan çıkıyor...

Peki bunun önüne nasıl geçeriz..?? İşte cevaplanması gereken soru...

Bir yolunu bulup vurdumduymaz olmak istiyor insan ama herzaman duygularına yenik düşüyorsun; herzaman sonu karanlık yolların, tüm yollar kapalı aslında; ama bize öyle anlatmıyorlar hep ufukta bir ışık olduğundan bahsediyorlar ama ben gidiyorum gidiyorum hiç bi ışık göremedim....

"Işık diye bir şey yok, gerçek aydınlık karanlıkta..!!!"

Taşlar oturmuyor yerlerine, resmin hep bir parçası eksik ve asla tamamlayamıyorsun; hayatının tek, en büyük ve ilk şaheserini... Zamansa hızla akıp geçiyor yanı başında kopan gürültülere karışarak...

Ortadasın, dımdızlak yapabileceğin tek şey ufuktaki karanlığa doğru yavaş yavaş yürümek; sonunda hiç birşey olmayacağını bile bile...

Zamanın böyle akıp gitmesi senden hiç birşey almıyor ve sana hiç birşey katmıyor oysaki etrafın öyle değişiyor ki korkuyorsun ve senin yapabileceğin hiç birşey yok!!!

"Yapman gereken sadece yürümek sonu durağı olmayan bir yolda..."

 
Toplam blog
: 18
: 1334
Kayıt tarihi
: 18.08.06
 
 

1980 yılı Gaziantep doğumluyum. Bir çoğu gibi üniversiteden yeni mezun oldum; bir bankada görev yapm..