Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mart '09

 
Kategori
Güncel
 

Karışıyor kafalar ve ülke....

Karışıyor kafalar ve ülke....
 

wikimedia....


Haberleri dinledim;

Geç de olsa Uğur DÜNDAR’ ı izledim….

Canlı Gaste’yi seyrettim…..

Ne olacak şimdi???

Toprak mı kayıyor ben mi?

TRT 2 Kanalında ÇANAKKALE SAVAŞLARI anlatılıyor.

Kim savaştı ne için savaştı?

Hangi toprakları kimler için savundu; emanet kime idi?

Gelecek nesillere ne halde bırakılacak?

Tek parça mı; parça parça mı?

Dedelerimiz olsa ne anlatırdı; nasıl yorumlardı?

Karışıyor ortalık; karışıyor akıllar…

Telefonla konuştuğuna güvenme; komşuna güvenme; arkadaşına güvenme….

Vatanı seviyorum diyene güvenme; askere güvenme, siyasetçiye güvenme; yargıya güvenme, gazetene; gazetelerine güvenme; diyor sanki herkes bize……..

Ne olacak şimdi?

Neredeyiz nereye gidiyoruz?

KİM NE İÇİN; NASIL?

Ruhumuz dinlenecek mi yeniden; ne zaman?

Aklın sınırları oturacak; nasıl ne zaman?

Okumaya; izlemeye anlamaya çalışmaya devam………

İnsanı ve ülkeni sevmeye HALA DEVAM………..

 
Toplam blog
: 106
: 680
Kayıt tarihi
: 17.07.07
 
 

Güneydoğu Anadolu bölgesinin Siverek  ilçesinden çıktım; üstüne Maarif Kolej eğitimi aldım ve tıp..