Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '15

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

Karlar Ülkesi Konseptli Doğumgünü

Karlar Ülkesi Konseptli Doğumgünü
 

Haftasonu en yakın arkadaşımın kızının doğumgünü vardı. Benden Karlar Ülkesi konseptinde sunumlar hazırlamamı istedi.Malum bu ara kız çocuklarının favorisi Karlar Ülkesi.Değişik birşeyler denemeye karar verdim. Kurabiyelerimi herzamanki gibi şeker hamurundan değil de royal icingle hazırlamak istedim.Sonuç gayet başarılı oldu.Mavi-beyaz bezelerden oluşan bir Karlar Ülkesi Ağacı hazırladım.Tabi ki olmazsa olmaz cupcakeler limonlu ve çikolatalı olarak hazırladığım cupcakeleri şekerhamurundan kartaneleri ile süsledim.Gelen misafirlere hediye olarakda minik kartanesi kurabiyeler yapıp bunları süslediğim kavanozlara koydum.Ayrıca konsepte uygun etiketlerle minik çikolataları kapladım. Kavanozda kurabiye ve çikolataları hediyelik keseler koydum gerçekten çok şık oldular.Bitti mi? Hayır.....En zorlarından bir tanesi de buzul sarkıtlar hazırlamaktı.Çünkü hazırlanma süresi yaklaşık 10 gün sürüyor. Altıncı günde sarkıtlarım oldukça güzel gözüküyordu eğer tam süreyi doldursalardı nasıl olurlardı hayal bile edemiyorum :) Küçük un kurabiyeleri yaptım pudra şekerine bulayınca işte size kartopları, sunumda da çok güzel durdular. Sunumu espirili bir hale getirmek herzaman elimizde. Hayal gücünüzü kullanın. Su şişelerine etiket yaptım ama etiketin üstüne de "Erimiş Kar" yazdım çocuklar bu detaya bayıldılar. Bitmedi hala devam.... Mavi renkte jöleler yaptım bu jöle buz tutmuş okyanusu temsil etti üstünede farklı boyutlarda beyaz marshmellowlar koydum bunlarda okyanus üzerindeki buz küpleri oldu. Sunum inanılmazdı.

Tüm bu yaptıklarımı merak ediyor ve fotoğraflarını görmek istiyorsanız beni Facebook ve İnstagram adreslerimden takip edebilirsiniz. Ayrıca blog sitemden de istediğiniz bilgiyi sorabilir önerilerinizi paylaşabilirsiniz. 

 
Toplam blog
: 8
: 482
Kayıt tarihi
: 29.02.12
 
 

1980 İstanbul doğumluyum. 4 yıl mühendislik eğitimi aldıktan sonra 2 yıl işletme masterı yaptım. ..