Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ekim '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Karşılıklı Kandırmaca!

Karşılıklı Kandırmaca!
 

" Sevdiğini serbest bırak, dönerse senindir, dönmezse zaten senin olmamıştır".

Son zamanlarda cümlenin algılanışındaki çeşitlilik beni rahatsız etmeye başladı.

Sizce, "Sevdiğini serbest bırak " demek;

- Gidip sizi aldatsın, denesin bakalım başkalarıyla hayat nasıl gidiyor, hanginizin yanında daha mutlu, içinde kalmasın garibin, demek midir?

- Yoksa baş gösteren sorunların değerlendirmesini yapabilmek için sessiz ve yalnız (üstüne basa basa belirtelim YALNIZ ) kalabilmesine izin verin, demek midir?

2. şıksa hiç sorun yok. Çünkü herkesin bu hakka ihtiyacı vardır. Bazı dönemlerde birşeyler o kadar üst üste gelir ki, o anları yalnız, herşeyden soyutlanmış geçirmek isteriz. Değerlendirmelerde objektif olmamız, isabetli kararlara ulaşmamız için gerekli zamandır bu.

1. şıkta ise, işte beni rahatsız eden ne varsa bu şıkta var.

Sevgilisi-Eşi aldatanlar bu cümle ile kendilerini kandırmaya devam ediyor.

Hangi aşk, aldatmayı kabul eder?

Kabul ediyorsa da bu karşılıklı aşk değildir, tek taraflıdır, aşığım diyen tarafın cümleyi bulunduğu duruma uyarlayıp, kendini kandırmasıdır.

Bu arada aldatan tarafta kandırmalardadır tabi.

"Aslında hep seni sevdim, onlar geçiciydi, bak döndüm dolaştım sana geldim, birtanemsin, başkasıyla yapamam".

Aldatılan sevinçli, mutlu.

"İşte, serbest bıraktım ama döndü, biliyordum o hep beni sevdi, bensiz olamaz, aşkımız çok büyük, kimse bozamaz".

Böyle birşey var mı arkadaşlar?

Bu aşk mı, sevgi mi, bağlılık mı, değer verme mi?

Yoksa KANDIRMACA MI?

Anlayamadığım bir şey daha var aslında. Hadi bir kerelik kendinizi kandırdınız, yaşamınızın geri kalanını her an gene gidebilir düşüncesiyle, şüphelerle, boş zamanların soru işaretleriyle, nasıl zindan edip, heba edeceğinizi düşündünüz mü hiç? Kendinize hiç acımaz mısınız?

Bu maksatla giden, gittiği anda bitmiştir. Başkasına gidene dön denilemez, dönersen benimsindir denilemez çünkü değildir.

Sadece gerçekten kaçıştır.

Koca bir KANDIRMACADIR!

 
Toplam blog
: 44
: 906
Kayıt tarihi
: 27.07.07
 
 

1965 yılında İstanbul'da doğdum, 18 yıldır Yalova'da yaşıyorum. Lise mezunuyum, kamu kuruluşunda mem..