Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mayıs '16

 
Kategori
Şiir
 

Kat izleri

Kat izleri
 

Unutamıyorum sevgilimin  valizimi hazırlarken katladığı gömlekleri

Nerden biliyorsun dedim yeni alınmış paketi hiç açılmamış gömlekler gibi

Böyle düzgün katlamayı

Ben küçükken babam başka ülkelere giderdi

Kendi boş kollarımdan öğrendim yalnızlığa katlanmayı dedi sevgilim

Babası subaydı ve ben askere gittim

*

Döndüğümde sevgilim bir başkasıyla

Sen de babam gibi gelmeyeceksin sandım hem biliyor musun

Artık gömlek katlamaktan usandım dedi bana ağlarken

Üç gün aralıksız ağladı

Çoktan alıp gitmişti birileri kendi valizlerini

Yeni alınmış paketi hiç açılmamış gibi duran yüreğimle ve kırışık gömleğimle

Silmeye çalışırken ben hayatımın kat izlerini

*

Sevda Kuşu

24.12.2008

 
Toplam blog
: 69
: 1030
Kayıt tarihi
: 12.12.15
 
 

Üniversite mezunuyum, İngilizce ve Fransızca biliyorum, bir firmada yönetici olarak çalışıyorum. ..