Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Aralık '08

 
Kategori
Şiir
 

Kavgacı tanrılar

Kavgacı tanrılar
 

Dün gece
Aldım beni bir de bendeki senleri
Tırmandık hepbirlikte Olympos'a,
Yarın senin YAŞGÜNÜN ya...
Danışayım dedim hediye için Tanrılara,
Önce Zeus'la karşılaştık
Attık yıldızlara birer sandalye
Aphrodit'le Hera en başta
Poseidon, Apollon, Hermes
Başladık hep birlikte konuşmaya...
Dayanamadı aceleci Zephyros dedi ki:
Al bu tomurcukları serp dünyaya
Uyanınca yaşgününde sevgili
Şaşırsın bu erken gelmiş bahara..
Aniden Venüs fırladı ortaya
Çıralı'da görmüş bizi
Belli kıskanmış beni sevmelerini..
Beni versen yarın dedi hediye olarak ona
Bir günlüğüne yaşasak ebemkuşağında...
Ortalık karıştı biranda
Kutlama için şimşekler, bitmeyecek geceler
Hatta Dünya'yı titretmeyi önerenler..
Baktım girdiler bizim için birbirlerine,
Çok sıkıldım bu kavgacı Tanrılardan
Usulca kaydım yıldızlardan yere...
Sahilde yürürken burkuldu içim hatırladım
Derdin ya bana ' tek tanrım sen '
Anladım yine en güzeli kendi hediyem..
Kabul et sevgili nacizane
Çıralı'dan topladım bu yaşanmış güzellikleri
Birde daha fazla acıtmasın diye seni
Kestim bir günlüğüne yüreğimin dilini....

Sevtap Özkahraman
(Ankara)

 
Toplam blog
: 121
: 745
Kayıt tarihi
: 07.11.08
 
 

1958 Balıkesir doğumluyum. Hacettepe Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Kütüphanecilik Bölümü mezunu..