Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '15

 
Kategori
Şiir
 

Kavuşamadım gül yüzlüm

Kavuşamadım gül yüzlüm
 

Kavuşamadım ben sana gül yüzlüm geç kaldım

Yol aradım sana varayım yol bulamadım

Son nefeste kavuşayım dedim kavuşamadım

Adım adım kırıldı ayağım varamadım

Kavuşamadım gül yüzlüm ben kavuşamadım

Kavuştum da seninle öldüm bende ay yüzlüm

 

Kavuştum da seni bulamadım gül yüzlüm

Mezarın yıkılmış hasretimle sensizlik ölüm

Yol aradım sana varayım yol bulamadım

Son nefesine kavuşayım dedim kavuşamadım

Kavuşamadım gül yüzlüm ben kavuşamadım

Kavuştum da seninle öldüm bende ay yüzlüm

 

Kul Mehmet’im sinem sensiz yanar kanar

Kurudu beraber diktiğimiz o çınar

Akmaz artık sensiz kurudu akan o pınar

Mezarın başında kurudum ölüm beni sınar

Kavuşamadım gül yüzlüm ben kavuşamadım

Kavuştum da seninle öldüm bende ay yüzlüm

Mehmet Aluç©

 

 

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..