Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Nisan '15

 
Kategori
Güncel
 

Kayahan için sanatçı dosları neler dediler ( 2 )

Kayahan için sanatçı dosları neler dediler ( 2 )
 

Büyük sanatçı cenazesi Teşvikiye Camiinde olduğu sıralarda sevenleriyle ve devlet erkanı ile birlikte  binlerce insan vardı. Herkesimden insanlar  katılmıştı    cenaze  namazına. Gözyaşlarıyla ve dualarla  vasiyeti üzerine   Kaynarca  mezarlığına  toprağa verildi.

Başta ailesi olmak üzere    sanatçı dostlarından bazı alıntıları bir araya almak istedim.  Günün birinde   Kayahan hakkında  araştırma  ve inceleme yapacaklar için  belki   lazım olur diye toplayıp sunuyorum.

Kayahan’ ın eşi İpek ACAR:  

Konuşamıyorum, anlaşınız için çok teşekkürler ediyorum.

Yakın dostu NİLÜFER:  

Çok üzgünüz.Söyleyecek başka ne var ki…

Kızı  BESTE  ACAR: 

Son dönemleri acı doluydu. O hiç kabul etmedi.Hep iyi olacağını, karşısında ağlanmasını istemedi. Hiç hastalıktan konuşmuyordu.  Hep bestelerini ve şarkılarını dündü. Benim ağlamamı hiç istemiyordu. Umarım o artık bu acıları bittiği için  çok huzurludur. Başımız sağolsun “ dedi…

Beşiktaş Belediye Başkanı  Murat HAZNEDAR:

Kayahan’ın  14 Şubat’ ta  verdiği son konseriyle  ilgili anılarını bizimle paylaştı. Türkiye’yle  dinleyicilerimle  helalleşeceğim” diyerek  sahneye çıktı. O sahnede gerçekten   çok güzel anlar yaşadık…    

TARKAN: 

Büyük müzik adamıydı, şarkılarıyla kendisini çok severdik. Şarkılarıyla kalbimizde yaşamaya devam edecektir. Ailesine ve yakınlarına başsağlığı diliyorum. Hepimiz Kayahan’ı iyi bildik.

Orhan GENCEBAY.

Hepimizin başı sağ olsun. Kayahan hepimizin çok sevdiği, saydığı son derece üretken bir sanatçımızdı. Türk popuna, ( müziğine )  Türk değerlerini katan biriydi.

Kültür ve Turizm Bakanı Ömer ÇELİK:

Allah rahmet eylesin.Türkiye,çok büyük bir değerini kaybetti. Büyük ozandı.

Bağımsız Milletvekili Hakan ŞÜKÜR:

Kayahan, ömrünü hayatında  çok uzun şeyler söylenecek nadir sanatçılarımızdan  biriydi. Aile dostumuzdu. Duygu dolu, edepli, müthiş bir sanatçıydı. Bize çok önemli mesajlar verdi. Mekânı cennet olsun.

Erol EVGİN:

Tam anlamıyla bir kent ozanıydı. Yoğun duygularıyla yazdığı şarkılar kuşaktan kuşağa yüzyıllarca söylenecek. İnsanlar anılmadıkları zaman ölürler, Gerçek ölüm budur.

Şahin ÖZER:

Her şarkısı çalındığında Kayahan’ı anacağız. O gönlümüzün sultanı idi.

Hakan AYSEV:

İşini inanılmaz ciddiye alan, çok emek veren, prova ve kayıt aralarında muhteşem sohbeti vardı. Sevgi insanıydı. Söylenecek çok şey ama başımız sağ olsun. Nur içinde yatsın…

Hakan PEKER:

Onun açtığı yolda bir çok sanatçı feyz aldı. Onun şarkılarıyla büyüdü. Onun yazdığı şarkı sözleri, şarkı ve söz yazarlarına, bestecilere ilham verdi.

Suat SUNA:

Sevgide birleştirmeğe çalışan bir insandı.Babamın vefatından sonra ikinci babaydı. Çok üzgünüm. Dünden beri ne diyeceğimi bilemiyorum.

MİRKELAM:

İyi müzik nasıl yapılır,üzerine iyi söz nasıl yazılır hep Kayahan ağabeyden ufak ufak, aklıyla,kalbiyle öğrettiklerinden bir şeyler  çıkartmaya çalıştık. Sevdiği insanları hep koruyan, gözeten biriydi.

İskender PAYDAŞ:

Sanat anlamında hep kilometre taşım oldu. Ondan ilk günden beri nasıl ahlakla, nasıl dürüstlükle sanat yapılabilir olduğunu gördüm. Ahlaklı sanat yapmayı ondan  öğrendim.

Cezaevinde bulunan Şarkıcı Deniz SEKİ:

kardeşi aracılığıyla şunları   söylüyor.” Kalbim acıyor, büyük ustaya Allah’tan rahmet diliyor, ailesi ve tüm müzikseverlere baş sağlığı diliyorum. Tüm dualardım Kayahan Abimledir ” notunu paylaştı…

Kayahan, gerçek bir  sanatçı ve  bir kent / şehir ozanıydı. Birleştierici ve  yapıcı idi. Yüreğinde  dopdolu  bir insan sevgisi vardı. Onu  her zaman  şarkılarıyla   saygıyla  anacağız. Bir  kez daha  diyorum  Allah  rahmet eylesinr.  Nuriçinde yatsın... Başta  ailesi olmak   üzerde   tüm sanat dünyasına  ve sevenlerine başsağlığı diliyorum...

Basından alınmıştır.

Abdülkadir Güler 

05.04.2015- SÖKE

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..