Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Aralık '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kayıkçı kavgalarından yıldık;bıktık...

Kayıkçı kavgalarından yıldık;bıktık...
 

CHP nin internet sayfasına girdim...Birtakım yönlendirmeler dikkatimi çekti...

Milletvekilinize yazın butonunu tıklayıp İzmir milletvekillerinin bazılarına,son günlerdeki İZSU sayaç işkencesini yazdım...

MB de iki kez yazdım...İzmirlileri ilgilendiren önemli bir sorun olduğu halde ,İzmirden tık yok...

Sanki sorun,sadece bana aitmiş gibi... tık yok...

İzmir milletvekillerine CHP sitesinden yazdığım iletilere de yanıt yok...

Sanki havanda su dövüyorum;suya yazı yazıyorum...

Günlerce bekledim...Bana dönen olmadı...Bir daha yazdım..Tık yok..Bir yerlere gitmişler...Dönemediler...

AKP İnternet sayfasına girip aynı şekilde,İzmir milletvekillerine yazdım...Tık yok...Onlar da bir tarafa gitmişler...Dönemediler...

Sadece bir tanesi,facebookta,sekreterime iletiyle gönderin dedi...Bir ay oldu ...Tık yok...Oh ne alaaa...

Fukara memlekette en kıyak iş milletvekilliği...Benim dokunulmazlığım yok...Yine de yazıyorum...

Ama mebbus gardaşlarım şövalyö zırhlarıyla geziyorlar...

Yakında,meclise gidip, bazı mebbuslarımızın yüzlerine okuyacağım dilekçelerim var...

Kendim için bir şey istiyorsam namerdim...Hepsi eğitimci misyonumun gereği...

Adam sende desem...Yakarım çubuğumu,keyfime bakarım...Ooooohh ...Ben deki keyf...Paşalarda yok...

Vah..paşa demeye de çekinir olduk gerçi...

Vatandaş olmanın dayanılmaz sorumluluğu...Bakalım,mebbus gardaşlarımla yüzyüze gelince ne diyecekler...

Milli Eğitim çok ilginç...Çok önemli bir dilekçeme,tüm ısrarlarıma rağmen 90 gün doldu...Yanıt yok...

12 Eylül öncesinin,anarşi yıllarını yaşadım...O dönemde bile, devlet görevlisi,yazılan dilekçeye ,15 günde yanıt veriyordu...

Bu ne laçkalık...

BİMER den e-devlet şifresiyle girerek yazdığım iletilere de tam anlamıyla yanıt gelmiyor.

Örneğin,atıyorum...

Ben ,dilekçemde kabak ağacının sorunlarına çözüm istiyorum...

Gelen ilgisiz resmi yanıtta :bana ,cevizli kabak tatlısının tarifi gönderilmiş...

Kulakları çınlasın, Sayın Demirel de bazen böyle yanıtlar verirdi...Yıl 1979...

Hora isimli petrol arama gemimiz ,o günlerde,çok meşhurdu...Gazeteciler soruyordu...

-Sayın Demirel Hora Egeye çıkacak mı...Cevap: -Orası Yunan Adaları değil ;Ege Adalarıdır...Çok gülerdik...

...........

İşsizlik sigorta fonunda katrilyonlar birikmiş...İşsizlere dağıtılmıyor...Para bankada...Faizde...10 milyon işsiz var...

Gençliğimiz, tarihinin en büyük işsizlik krizinde...Çevrenize dikkatli bakın...On üniversite mezunundan, sekizi işsiz...

Çare var...Ama çaresizlik model olmuş...Atalet halinde sorumlular...

İşsizlik fonunu dağıtın işsizlere...İşten atılmışların sayısı 3 milyon...Birileri arpalanmasın artık yeter...

Mecliste bolca çeneye kuvvet kavga...

Hiç duydunuz mu ,bir bakanın çıkıp da dünyanın en pahalı petrolünü kullanan ve dünyanın en kötü eğitim alan ülkelerinden olan,ülkemiz insanı için akıllı projeler sunduğunu...Duyamazsınız...Çünkü ,seçildikten sonra rehavetle,uyumayı seviyorlar...

Siz hiç duydunuz mu bir milletvekilimizin ülkemizi derinden sarsan işsizlik sorununa akıllı çözüm önerileri,projeleri getirdiğine tanık olanınız var mı...Bol bol komplo teorileri...Çirkin dosya mülahazaları...Asık suratlı,ketum mebbusi suratlar...

ÜNİVERSİTE rektörlerimiz ne yapıyorlar...Bolca harç evrakı imzalamayın...Rektörler,dekanlar,bilim adamları,adının önünde uzun uzun Porofüsür Toktur yazdıranlar...Sizler,varsa aranızda ,bilim adamlarını bir araya getirin...

Bu ülke için,işsizlik için,tarımsal kalkınma için projeler üretin...Makamlar gelir geçer...Baki kalan, bıraktığınız eserlerdir...

Politikacılar,bolca kirli çamaşır sepetlerini karıştırır oldular...

Ben senin....ben senin....Ben senin...

Ben senin..vs...vs...

Teorilerin pratikte kanıtlanması, kişileri ve olayları muteber kılar.

Müddei iddiasını ispatlamak zorundadır...İspatlayanlar ,zaten kazanırlarken halkı da yanlarına alabiliyorlar...

Suçlular da bir zaman sonra makamlarını terkedip gidiyorlar...

Kısır kavgalarda, olan ülkemize ve gariban insanımıza oluyor...

Güzelim ülkemin üç tarafı denizlerle çevrili ;fakat işsiz gençlerimizi balıkçılığa,deniz ürünlerine yöneltecek sahibimiz yok...

Boşa akan doğal su kaynaklarımızın kaymağını İsrail yiyor...Bor madenimiz-Eti Bankla birlikte- yakında ABD ye satılıyormuş...

Keşke ,milletvekillerinin dokunulmazlıkları hepten kalksa da hukukun bu ülkede ne denli isabetli çalıştığına karar verebilsek...

Yaşamda başarısız olan bir çok kişinin siyasete atılmalarının bir nedeni de kamuflaj olup yolunu bulmak oluyor...

Onlarca sene mecliste demir atmış adamlar var...Saltanat sürüyorlar...

İşsizlerin inim inim inlediği şu günlerde tuzu kuruların kayıkçı kavgaları yıldırdı artık bizi.

Tepki gösteren gençlerin illegal örgütlerle alakası varmış...Bunların hepsi mi anarşist...Aralarına sızmalar olması doğaldır...

Bunlar,tesçilli bu ülkenin çocukları...18 yaşındaki bu genç...Dünkü çocuk...Hepsi bizim...Dinlemezseniz çileden çıkarlar...Dinleyin

Ben bu yaşta yazdığım dilekçeye yanıt alamıyorsam, bu aymazlara ,atacak yumurta arıyorsam...Gençlerin beceriksiz iktidar ve muhalefet yönetimlerine karşı protestosu ne denli öfkeli olur...Bir düşünün...

Sen sahip olursan gençliğin batağa gitmeyecektir...Dinlemediğin,ulaşamadığın,anlamadığın genç, senin gençliğin değildir...

Bunların çoğu fukara aile çocukları beyler...Aç ,tokun halinden anlamıyor...

Biri yer...Biri bakar...kıyamet ondan kopar...

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..