Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '09

 
Kategori
Aile
 

Kaynanam ve göbek bağı...

Kaynanam ve göbek bağı...
 

http://growabrain.typepad.com


Işık bonusu ile beraber geldi!

Artık küçücük, henüz altmış yaşında bir kızımız daha var!

Kaynanam...

Şirin bir şey...

Konuşkan...

Hanım hanımcık!

Her eve lazım bence...

Neler yapmıyor ki?

Canım Ailem’i izlerken kanal değiştiriyor...

Mutfakta dahi sigara içemiyorum... Bu yüzden balkon evim oldu, gittim oturma gurubu aldım... Komşular görmese doğal ihtiyaçlarımı bile fesleğen saksısının içine... Tövbe tövbe...

Acınacak durumdayım canım...

Annem sağ olsun evlenirken üç dört tane şilte vermişti onlardan döşek yapıp, kıvrılıp uyuyorum...

Bizde kalmaya başladığı ilk gece “ kaç gün daha buradasınız” diye sordum...

“Kırk gün” dedi...

İçimden <ı>kırk gün geçer mi diye geçirdim ama renk vermedim...

Kaldı otuz üç gün velhasıl! Ya sabır...

Arkadaşlar “baba olmak nasıl bir duygu” diye soruyorlar...

“ inanılmaz bir şey” cevabını veriyorum ama yalan...

Anlayamadım ki kaynanamdan!

Bir haftada Işık’ın yüzünü üç, dört kere ya gördüm ya görmedim... O da uzaktan ha!

Gazeteden Engin Akın aradı bugün...

“ Ağabey kızınla çektirdiğin bir fotoğrafını göndersene” dedi... Belli ki gazeteye basacaklar jest yapacaklar...

“ Fotoğrafımız yok” diyemedim...

Vallahi yok!

Kaynanamın var ama boy boy!

Kadın beni ofis boy gibi kullanıyor...

Ne isterse alıyorum... Beğendiremiyorum...

“ Yumurtaların ikisi kırıktı bakmadan mı aldın Ali?”

“ Domatesler de çürükmüş görmedin mi Ali?”

“ Papaz eriği alsaydın keşke!”

“ Koyun peyniri sevmiyorum ki ben!”

Ayıptır söylemesi geçen gün oğlak pişirdik...

“Kart keçiyi kakalamışlar sana, teke bu” dedi...

Bir Yaprak Dökümü dizisindeki Fikret’in kaynanası bir de benim kaynanam!

&&&

Bu sabah Işık’ın göbek bağı düştü...( <ı>Hoş bu konunun kaymağını Ayşe <ı>Arman yemişti bir süre önce)

Kırk gün evde saklanması gerekiyormuş... Sonra ne olacağı muamma!

Olay vuku bulduğunda çantamı sırtlanmış dalmaya gidiyordum...

En masum halimle “denize atalım” dedim...

Olmazmış kız deniz aşırı memlekete evlenirmiş...<ı> Yüksek yüksek tepelere ev kurmasınlar durumu yani

“E evlensin” dedim ne var bunda...

Suratıma çevrilen bakışları görmeniz lazımdı!

Sonra takıldım konuya, döndükten sonra internetin altını üstüne getirdim...

Anladım ki iş, içinden çıkılacak gibi değil...

Evde bıraksan; kız evden dışarıya çıkmıyor!

Sokağa atsan; Elek elek geziyor...

Okul bahçesine gömsen; Yatılı okuyor garibim...

Önümüzde uzun bir süre var da kırk gün sonra ne yapacağız bu göbek bağını biz yahu?

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..