Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '08

     
    Kategori
    Şiir
     

    Kelkit çayı

    Durmazsın, akar gidersin de nereye,
    Anlatsam çare bulur musun derdime,
    Memleket hasretiye yanan yüreğimle,
    Sende alev alev yanar mısın Kelkit Çayı?

    Sen ki dağların doruğundan akarsın,
    Koca Kelkit'i iki koldan sararsın,
    Sen benim baba ocağımı, benden iyi tanırsın,
    Bana da memleketimi anlatır mısın Kelkit Çayı?

    ...

    Memleketim aklıma her geldiğinde,
    Ve ben hüzünlenip, kendi köşeme çekildiğimde,
    Yağmur olup, benimle ağlar mısın,
    Göz yaşlarımla sel olup, sende çağlar mısın Kelkit Çayı?

    Annem "Yavrum gurbet elde" deyip üzüldüğünde,
    Gonca gül misali, boynu büküldüğünde,
    Gözlerinden buram buram özlem süzüldüğünde,
    Mendil olup, gözlerini siler misin Kelkit Çayı?

    Şimdi yüreğim, hasret denilen közde kavrulur her an,
    Bir serçe misali ağlayan gönlümü, gördüğün zaman,
    Her cümlesi sevgi kokan bir mektup olup,
    Gidip annemi bulur musun Kelkit Çayı?

     
    Toplam blog
    : 1
    : 555
    Kayıt tarihi
    : 07.03.08
     
     

    1989 Kelkit doğumluyum... İlköğretim ve lise eğitimimi burada tamamladım... Ve şuan yine Kelkit'te ü..