Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '10

 
Kategori
Siyaset
 

Kemal Kılıçdaraoğlu...

Kemal Kılıçdaraoğlu...
 

Canlı yayında izledim kendisini, …

Daha öncekilerden farklıydı.

Ya da dün sadece yolsuzlukların üzerine giden muhalefet vekili, bugünse partisinin genel başkanlığına aday gözüyle baktığımdan, farklıydı belki de…

***

AKP Erdoğanla var olan bir parti.

Kimse kusura bakmasın AKP’den.

Erdoğan sürüklüyor partiyi.

Bir başka genel başkanla?

Olmaz.

***

CHP’i ise içinde bir değil binlerce lider barındıran bir parti.

Yeter ki fırsat verilsin.

Kemal Kılıçdaroğlu’da bu ışığı gördüm.

Benim gibi milyonlar da gördü ki …

Baykal’ın dediği gibi ‘’her şerden bir hayır çıkar’’oldu.

***

Tüm canlı yayını pür dikkat izledim.

Kılıçdaroğlu’nun konuşmalarından, mimiklerine vücut diline varıncaya kadar…

***

Karizma ve liderlik vasfı Baykal’a ve Erdoğan’la mukayese?

Daha doğrusu Sayın Kılıçdaroğlu’nun tipik politikacı havası yok.

Kesinlikle yok.

Sıradan vatandaş havası daha çok hakim.

(Aslında bu sınıflandırmaları hiç sevmem ama)

Hani politikacıların burunları kaftağında, küçük dağları ben yarattım havası olur ya , hiç kusura bakmasınlar aynen öyleler abi.

Kılıçdaroğlu’nda yok böylesi bir hava.

Ama vakurluk, karalılık hakim.

Gözlerine yansıyor kararlılığı.

***

Sakin, kendinden emin bu sakinliğiyle karşısındakini tam ortasından çatlatacak üslubuyla gerçekten farklı.

Bu sakinlik kararlılıkla birleşiyor.

İdeallerinden ödün vermediği belli.

***

Söylemleriyle de tipik politikacılara uymuyor.

Aç insanın karnı doymalı diyor.

Karnı doyan ‘’komşusu aç mı merak eder diyor’’

Öncelik ekonomi diyor.

Gençlik diyor.

***

Son dönem Erdoğan üslubu tüm siyasilere yansımış ve siyaset olabildiğince sert ve çirkin bir hale gelmişti.

Kılıçdaroğlu sakin siyasi üslubuyla farklılık yaratacak gibi.

Dedim ya sakinlik bağırıp çağırmaktan daha etkilidir çoğu zaman.

Şimdiden Salı günlerini, partilerin grup toplantılarını dört gözle bekler oldum.

***

Bizden biri…

Halkın ta kendisi…

Objektif bakıyor olaylara.

Yorumlarından bu anlaşılıyor.

Daha önce de yazdığım gibi ‘’Baykal olmasa CHP’ye oy verildim diyenler’’Kılıçdaroğluna ve yeni oluşumuna(hani hem Baykal hem kadrosu istenmiyordu ya ) Seçimde CHP’i oy patlaması yaşayacak sayenizde.

Sözünüzü tutarsanız tabi ki.

Tahminim AKP’lilerin bundan sonra gözüne bir damla uyku girmeyecek.

Emperyalizm canavarlarını da unutmayalım Amman ha!

Onlar hiç uyumaz zira.

***

Tüm ülkeyi kucaklayacak bir siyaseti uygulamaya geçirmeye kararlı Kılıçdaroğlu.

CHP’i halkın partisi sloganda kalmayacakl Kılıçdaroğluy’la gibi geldi bana ….

Açıkçası

İlginçlikler yaşayacağız ….

Sadece olumsuz bir tek şeye takıldım Kemal'in önüne Gandi eklenmesine...

 
Toplam blog
: 334
: 456
Kayıt tarihi
: 26.07.07
 
 

Yaşama değer veren bakış açısıyla biraz antika sayılabilecek düşüncelere sahip bir insanım. Geçmişte..