Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ocak '09

 
Kategori
Güncel
 

Kemal Öztürk. Başbakanlık Basın Danışmanı. Sürpriizzz !!!

Kemal Öztürk. Başbakanlık Basın Danışmanı. Sürpriizzz !!!
 

Kemal Öztürk. TC Başbakanlık Basın Danışmanı


Merak bu ya, adını duyar duymaz başladım araştırmaya. Neler yok ki özgeçmişinde ! Sürprizlere genelde şaşırılır. Şaşırmadım desem yalan olur. Ama şaşırdığım, bu denli pervasızlığa ! İşte şimdi herkes yazacak, kızacak , içinden küfredecek ama meşhur lâftır, "İmam bildiğini okuyacak."

Ağrı'da görevden uzaklaştırılan eski Belediye Başkanı Zeki Öztürk'ün kardeşi. Bir dönem , İran devrimi yanlısı 'Girişim' dergisinde, laiklik karşıtı ve Atatürk'e hakaret eden yazılar yazar.

'İlk Meclis' belgeselini yapar , ancak RTÜK tarafından yasaklanır. Dönemin Cumhurbaşkanı Süleyman Demirel'e hakaretten hapis cezası alan, cezası ertelenen Öztürk, hakkındaki mahkumiyet kararı nedeniyle sarı basın kartı da alamaz (!)

Tüm bunlara rağmen , Bülent Arınç'ın TBMM başkanlığı döneminde , iletişim danışmanlığını yapar.
1995 te muhabir olarak Yeni Şafak Gazetesinde lâiklik karşıtı yazılar yazmaya devam eder. 1996 da da Kanal-7 de göreve başlar (!) Yasaklanan 'İlk Meclis' belgeselini bu kanaldayken hayata geçirir.

Kemal Öztürk kendi ifadesiyle, TBMM Başkanlığı yaptığı dönemlerde Bülent Arınç'ın , konuşma metinlerini hazırladığını beyan eder. O zaman aklımıza hemen büyük tepki çeken şu konuşma geliyor. "Türkiye'de laiklik artık tartışmaya açılmalı" . Hal böyle ise Başbakan'ın vay haline !

Daha sonra AKP Basın Bürosun'da görev alır. Nükte Yayınları’ndan 1994 yılında çıkan ve Mir Mahmut Rıza mahlasıyla yazdığı “Bir Garip Oğlanın Hikâyesi” kitabı mahkeme kararıyla toplatıldı. Bu kitap yüzünden de bir yıl hapis cezasına çarptırılır.(!)

Kemal Öztürk toplatılan kitabında kahramanların ağzından neler yazmış ;

“Devlet kimdir? Helvadan yapılmış puttur.”

- “En sonunda beni bir numaralı terörist yapacak bu pez...nkler, bütün laikleri bir bir şişe geçirecem, ondan sonra anlayacaklar laikliğin faziletlerini. Elin o...pusu bile kalkıp ‘Ben laikim, namusumla çalışıyorum, kimse karışamaz’ demeye başladı. Ula ben böyle laikliğin...”

- “Bak bizim sahte Müslümanlar nasıl bölücülük yapıyorlar. Ben bu yüzden bu adamları sallandıralım diyorum. Ayrıcalık yapanın dinde de katli vaciptir çünkü. Ama dinleyen yok!”

- “Herkes, sineğin şıraya yapıştığı gibi laikliğe sarılır ama kimse onun gerçekte ne anlama geldiğini bilmez. Ne kadar da utanmazlar. Rahmetlinin (Atatürk’ü kastediyor) mirasına sahip çıkan mendeburların hiçbiri, laikliğin ne anlama geldiğini ve nereden geldiğini bilmezler.”

- “Eskiden Türkler’in yetiştirdiği ‘marimus öküzü’nün sol arka bacağının uyluk yeri ile işkembesinin ayrıldığı yerde bir et parçası bulunur. İşte tam buraya ‘laik’ denir. Vee bugün kullandığımız kelimenin de aslı buradan gelmektedir.”

Türkiye Cumhuriyeti Başbakanı'nın yeni basın danışmanı vatana millet'e hayırlı, uğurlu olsun.


Kaynak: Vatan Gazetesi, nethaber.com, ensonhaber.com

 
Toplam blog
: 347
: 1365
Kayıt tarihi
: 31.10.07
 
 

İstanbul 25 Temmuz : /… İşletme tahsil ettim. Özel ilgi alanım olduğu için 2 yıl Psikoloji okudum..