Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '13

 
Kategori
Şiir
 

Kendi kendine, azar azar

Kendi kendine, azar azar
 

Masa da masaymış ha Bana mısın demedi bu kadar yüke Bir iki sallandı durdu Adam ha babam koyuyordu. Edip Cansever


Sabahtı, galiba.

Esterekli esintili,

Sabah mıydı?

Tamı tamına bir zaman

Ne önemi ola ki

Ne vardı sanki… Deme.  

Akşam da olabilirdi, bir ihtimal

Güneş batıyor muydu?

Yoksa

Sabahın sessiz ve derinden uyanışı

Akşamın ufuk çizgisinde kızıllık hali miydi?

Kim bilir kaç akşamdan kalma esintili

-Sabahtan kalma olmayacağına göre-

İlle de deniz kenarı

Masasız olmaz… Medeni

Kaç kişi, hatırlayamadığı kadar

Yok

Kaç şişe saymadığı kadar

Ha var ha yok, tam kestiremediği

Sabah mı akşam mı?

İşte öyle bir şeydi zaman

İşte öyle bir şeydi de…

Ne önemi ola ki?

O geldi

Kendi kendim!?

"Bugün günlerden cumartesi." dedi

Öyle ya da böyle

Pazar olsa ne yazar, diyemedim..

Azar azar, kendim

İlle de deniz kenarı

Masasız da olmaz

Şişeler…

Lingo lingo şişeler

Bakıyorum da kimse kalmamış gibi

Yoksa…

Sadece kendi kendim mi?

Bir akşam veya yine bir akşam

Ne önemi var, ne ola ki!

Kendi kendinsin ya…

İzmir

 
Toplam blog
: 1160
: 227
Kayıt tarihi
: 11.02.09
 
 

Teknik ressamlıkla geçen çalışma hayatımdan sonra emekliliğini yaşayan bir kız ve bir erkek çocuk..