Kendime kızıyorum şimdi... / Gündelik Yaşam / Milliyet Blog
Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mart '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kendime kızıyorum şimdi...

Kendime kızıyorum şimdi...
 

Kendime kızıyorum şimdi...
Diyorum ki;

Ben nasıl ağlamışım
Ardından...
Nasıl göz yaşı dökmüşüm
Senelerce...
Nasıl bana üzülenlere göz yaşı
Döktürmüşüm...

Kendime kızıyorum şimdi...
Diyorum ki;

Ben aptal mıyım?
Onun bir hayırsız olduğunu
Bile bile
O değerli gözyaşlarımı
O değersiz için akıtmışım
Ve yanımdakilerin bana acımasını
Sağlamışım...

Kendime kızıyorum şimdi...
Diyorum ki;

Giden oydu
Ben değildim...
Dolayısıyla beni kaybettiği için
Onun üzülmesi
Ağlaması
"Kızımı istiyorum"diye haykırması gerekirdi.
Benim gibi bir evladı kaybettiği ama
Nefretini kazandığı için o ağlamalıydı...

Kendime kızıyorum şimdi...
Diyorum ki;

Belki de ona teşekkür etmeliyim...
Belki de bana bütün bu yazıları yazdıran
Oydu...
Ona olan nefretim beni
Ateşlemiş, hırslandırmıştı.
Belki de bu nedenle bu kadar
Güçlüyüm
Yılmıyorum
Direniyorum
Belki de bu yüzden hayata
Meydan okuyorum...

Sonra da düşünüyorum...
Diyorum ki;

Çok komiğim ya...
Düşünüyorum ki gelince ona
Teşekkür edeceğim...
"Gelince"
Zaten eğer daha önce
Gelseydi
Ona teşekkür etmez
Herhalde direk boynuna atlardım...

Kendime Kızıyorum Şimdi...

Meğer ben
Ne kadar aptalmışım...

 
Toplam blog
: 52
: 1454
Kayıt tarihi
: 23.10.07
 
 

Merhabalar. 1997 Antalya doğumluyum. Zonguldak'ta yaşıyorum. 2007'de aranıza katıldım. Burası ben..