Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Eylül '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kendisi daha çocuktu, beş yavru doğurdu şimdilik ikisi öldü

Kendisi daha çocuktu, beş yavru doğurdu şimdilik ikisi öldü
 

Sokağın kedilerinden, daha kendisi çocuk tekir kediyi, ben Ilıcaya geldiğim gün kucağında beş yavrusuyla kutu içinde buldum.

İyi yürekli!...

Bir yurttaş otların arasında doğuran tekir kediyi yavrularla beraber bir kutu içine koyup nasılsa Seyfi bakar diye salaş kulübesinin yanına bırakmış.

Tabi bu arada Gariban Seyfi hastanede…

Birkaç günlük olan yavruları iyi beslesin diye çocuk anneye gerekli ihtimamı ne kadar göstersek de iki gün sonra herhalde yeterli beslenememekten bir yavru kedi ölmüştü.

Bu sabah çocuk anne kediyi, tuttuğum küçük balıklarla ( bu aralar özellikle balıkları ona veriyorum) besleyip kutusuna baktığımda birde ne göreyim?

Yavrulardan biri daha ölmüş..!

Onu da karşımızdaki arsada bulunan çam ağacının dibine diğer ölen kardeşinin yanına gömdüm.

Bir haftadır eşimle beraber bulunduğum Ilıcadan bu gün döneceğiz, Seyfiye tembihledim tekir anne kediyi bir süre sonra veterinere götürecek kısırlaştırılmak için.

Kulağına da başta Büyükanne ve birçok diğer kediler gibi çentik atılacak…

Bu olay kulağına küpe olsun diye!?

 
Toplam blog
: 1160
: 227
Kayıt tarihi
: 11.02.09
 
 

Teknik ressamlıkla geçen çalışma hayatımdan sonra emekliliğini yaşayan bir kız ve bir erkek çocuk..