Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mart '19

 
Kategori
Şiir
 

Keşke

Mecnun olup düştüm çöllere
Leyla'm olup gelsen keşke
Kerem olup yandım aşkından
Aslı'm olup söndürsen keşke

Ferhat olup çıktım dağlara
Şirin'im olup sevsen keşke
Tahir olup düştüm gurbete
Zühre'm olup özlesen keşke

Girdi şimdi araya hasret, gurbet
Çekilmez oldu artık gece nöbet
Dediler askersin, tutacaksın elbet
Gülsen artık yüzüme keşke felek

(Necati Dilek/ Şiir Tadında Mısralar)

 
Toplam blog
: 40
: 100
Kayıt tarihi
: 03.01.19
 
 

5 Nisan 1991 Aydın Sultanhisar doğumluyum. İlköğrenimi köyde tamamladım. Sonraki yıllar eğitim iç..

 
 
 
 
 
Toplam blog
: 40
: 100
Kayıt tarihi
: 03.01.19
 
 

5 Nisan 1991 Aydın Sultanhisar doğumluyum. İlköğrenimi köyde tamamladım. Sonraki yıllar eğitim iç..