Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '12

 
Kategori
Deneme
 

Keyfim yerinde

Keyfim yerinde
 

alıntıdır


Merhabalar,

Bugün epey iyiyim. Maşallah diyeyim de nazar değmesin:)

Öncelikle işyerinde çözmem gereken bir sorun vardı, resmi daireye bir kaç gidiş gelişten sonra halledildi çok şükür. Bu beni hayli rahatlattı ve mutlu etti. Önümüzdeki günlerde yapmam gereken programı daha rahat yapabileceğim böylece.

Sonra,

Sonra efendim, benim bir faaliyetim var, daha doğrusu gönüllü olarak yapığım haftalık bir görevim var.

Meslek örgütümdeki arkadaşlarım için her hafta pazartesi sabahı haftalık bülten gibi bir e-mail gönderiyorum. Yaklaşık dokuz yüz kişi var e-mail adresinde.

İlk başta bir resim ve şiirle başlamıştım, sonra gittikçe gelişti, mesleki karikatürden şiire, yazıya, şarkıya, sağlıklı beslenmeye kadar girdi içine. Yaklaşık bir buçuk yıldır her hafta aksatmadan sürdürüyorum bu işi. Seyahatte bile olsam mola yerinde tamamlayıp gönderiyorum. Bazen canım hiç istemiyor, keyifsiz ya da hasta olduğum durumlarda, fakat geri dönüşleri gördükçe o kadar mutlu oluyorum ki kızıyorum kendime isteksizliğim için.

Bugün de şahane geri dönüşler geldi. Geçirdiğim haftanın yorgunluğu ve yıpratıcılığının üstüne ilaç gibi oldu. Mesela bir arkadaş, daha önce yazıları okumadığını, fakat bugün boş bulunup okuyunca ne kadar hoşuna gittiğini, kendisine çok iyi geldiğini yazmış. Arada sırada kendi yazılarımı da yayınlıyorum da:)

Hemen hemen yüzde seksenini görüp tanışmadım bu insanların, fakat onlara bu şekilde ulaşıp bir hoşluk yaratabiliyorsam kalplerinde benden mutlusu olabilir mi? Geçenlerde bir hanım, yine benim bir yazım üzerine akıl istemişti de (ne haddimeyse) ben de vermiştim. Hiç tanımadığım halde kendisi için zaman ayırıp yanıtladığıma o kadar çok teşekkür etti ki, bu benim ruhumu müthiş mutlu etti.

Dolayısıyla bugünkü geri dönüşlerden sonra bir de işimdeki sorunu çözünce değmeyin keyfime.

Esen kalın efendim.

 
Toplam blog
: 314
: 1210
Kayıt tarihi
: 07.08.11
 
 

Üsküdar İstanbul doğumluyum ve halen burada yaşıyorum. Okumak, yazmak ve seyahat etmeyi çok seviyor..