Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ağustos '08

 
Kategori
Cinsel Sağlık
 

Keyfini çıkart be ablacığım!

Keyfini çıkart be ablacığım!
 

Milliyet


<ı>Sabahtan bu tarafa gelen giden eksik olmadı ki yazıyı vakitlice kaleme alalım, geç kaldık yine..).

Gazete haberlerini yorumlayan yazıları kaleme almayı sevmiyorum kolaycılık gibi geliyor bana.

<ı>(Nasıl cümle kurdum böyle? O tarz yazan arkadaşlar gönderme yaptığımı zannedebilir... <ı>Yeminle yok öyle bir şey. Gördüğünüz üzere cümlenin sonuna ünlem işareti bile koymadım...)

Hayatı boyunca, çoluk çocuk sahibi olmasına rağmen orgazm olmamış bir kadının;

Günde 120 defa orgazm oluyor.” Başlıklı haberi okuduğu zaman yüzü nasıl bir şekil alır, ne düşünür acaba?

Keyfini çıkart be ablacığım!

<ı>( Orgazm kelimesini cümle içerisinde kullandım ya hadi hayırlısı)


***

Yetimhanede kalan 14 yaşında Jill adlı kız, Rahibelerden birine feci şekilde âşık oluyor... Bir gece su içmek için kalkıp mutfağa gittiğinde âşık olduğu rahibeyle karşılaşıyor ve ayaküstü öpüşmeye başlıyorlar... Tenha odalardan birine saklanıp olayı daha farklı boyutlara getirirken... Aniden kapı açılıyor ve içeriye Rahip giriyor... Rahibe giyinip ( <ı>Ne zaman soyunduğunu<ı> ben de bilmiyorum) ardına bakmadan kaçarken küçük kız odada yalnız başına kalıyor...


***

Günde 120 defa orgazm olan G.A hastalığı için; “evlenmeden cinsel ilişkiye girdim ondan oldu” demiş...

Gazetelerde sağ olsun bu açıklamayı manşete taşımış...

Verdikleri mesaj ne?

Evlenmeden önce cinsel ilişkiye girerseniz, başınıza öyle bir olay gelir ki kapı zili çaldığında bile orgazm olur, tuvaletten çıkamaz iş bulamazsınız!

<ı>(İnsanımız böyle konularda ahkâm kesmeye bayılır, şimdi biri tutar da evlenmeden önce cinsel ilişkiye girilmesini destekliyor musun diye sorar... Soru gelmeden cevabı yazayım... Bu konular beni hiç bağlamaz... Bana ne yahu...)


***

Rahip on dört yaşındaki kızı kolundan yakaladığı gibi sürükleye sürükleye bodruma götürür ve kelepçeler...

Teşhisi koymuştur...

Tedavi için kızın içine giren iblisi çıkartması gerekmektedir...

Kitapta Rahibenin akıbeti ile ilgili bir bölüm yok...

Kız aylarca bodrumda tutulur, açlıktan bir deri bir kemik kalmış, ölmek üzereyken kurtarılır...

Bakalım bu G.A nın sonu nasıl olacak?

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..