Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Eylül '22

 
Kategori
Güncel
 

Kibir abideleri

Kibir abideleri, egonun tutsakları, size üzülerek belirtmeliyim ki; gerçekten mutlu olmanın yolu farkındalık, samimiyet, tevazu ve sevgiden geçer, Bunu bir düşünün.

Egosu her yanını sarmıştı bir sarmaşık gibi… Farkında değildi ne yaptığının… Mutluluğun, sosyal medyada daha çok beğeni daha çok yorum almakta olduğuna inanıyordu. Bütün hayatını beğeni ve yorum sayısına bağlamıştı. Onu öven insanları gördükçe daha da güçlendiğini hissediyordu egosunun…

Bu kibir abidelerine “Küçük dağları ben yarattım” dedirten biraz da hak etmedikleri ilgiyi gösterenlerdir. İki kez ekrana çıkıp “Ben artık oldum.” diyenler… Başkalarını küçük görenler, herkese tepeden bakanlar… Sadece kendinizle dolusunuz. Sosyal medyada da aynısını yapıyorsunuz. Sizi herkes beğenmeli, yorum yazmalı ve takdir etmeli. Buna karşın sizin için başkalarının mutlulukları, acıları önemli değil. “Ayna ayna söyle bana senden daha güzeli var mı?” diye sorup duruyorsunuz her an. Kimsenin ne hastalığı ne de mutluluğu umurunuzda değil.

Mutluysanız sorun yok, devam edin. Ama mutsuzsanız mutsuzluğunuzun asıl nedeni de işte bu ilgisizliğinizdir. Sadece kendinizi sevmeniz yeterli değil.

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..