Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ekim '08

 
Kategori
Projeler
 

Kıbrıs bizim

Kıbrıs bizim
 

Yavru vatanımız Kıbrıs' ın cennet bir yer olduğunu zaten milletçe biliyoruz.
Evet biliyoruz tabiki ancak siyasi çıkarlar göz önüne alındığında ülkemizin bir çok cennet yerlerini, koylarını satma girişiminde bulundular. Hatta sattılar bile.

Ben elimden geldiği kadar şiirle ya da bir yazı ile bazı göndermeler, uyarılar ya da aldığım duyum ve hissiyatımla çabalamaya çalışıyorum.

Ne kadar başarılı olurum ya da ne kadar faydam olur bilemiyorum.

En azından buralardan sesimi duyurmak ve yanımda birilerinin olduğunu hissetmek bana gurur veriyor .

Bu yazımda küçük bir uyarı ve teklif var aslında...Yatırımcı iş adamları , küçük ölçekli işletmeciler, ya da çok küçük birikimleri ile yatırım yapmak isteyen vatandaşlarımıza yönelik bir çağrıdır bu.

Bu projeyle ilgileniyorum.Yakınlarım, ailem, arkadaşlarım ve ben bu projede yer aldık.

İşim gereği bir çok müşterilerimizde bu yatırıma hem kendileri için hemde yavru vatanımıza sahip çıkmak için imza attılar.

İngiliz yatırımcılar bir defada toplu blokları kapattılar.
Bizde elimizden geleni yapıp hem kendimizi, yakınlarımızı güvence altına alalım, hemde yavru vatanımızda söz sahibi olmanın özerkliğini duyalım derim.

Başka bir söyleşide buluşmak ümidiyle...


http://www.sahibinden.com/c21mrevma_kibris_ta_yatirimlik_firsat_WQQaXQQ10946171WQQpXQQdisplayitem


sevgilerimle

Lütfiye Yapar

 
Toplam blog
: 30
: 666
Kayıt tarihi
: 20.01.08
 
 

1966 İstanbul doğumluyum. Arçelik A- Bayanlar Milli voleybolcusuyum. A.Ö.F.İnsan kaynakları Halkla i..