Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mart '13

 
Kategori
Şiir
 

Kimdir bu

Dokunsam kaçmayacak,

Sarılsam sanki sarılacak,

Öpsem öpecek sanki.

Kimdir bu yabancı kadın?

Bana bu kadar yakın,

Gözlerinde ben…

Dursam yanımda,

Yürüsem kolumda sanki

Koşsam sanki gölgem..

Kimdir bu yabancı kadın?

Bana bu kadar yakın,

Kalbinde ben...

Ve kimdir bu adam ki?

Kocaman bir kafesi kadınla paylaşıyor.

Kimdir bu kendine yabancı adam?

Kalbi, kalbim gibi çarpıyor,

Gözleri, gözlerim gibi kadına bakıyor,

Konuşması, gülmesi sanki ben..

Kadın ve adam, kafeste yakın mı yakın,

Bazen gözbebekleri demir parmaklık taşıyor,

Gariptir bazen gülerken ikisi de flu bakıyor.

Adamın gözünde kadın, kadının gözünde adam..

Adam ve kadın, sanki yakın mı yakın.

 

 
Toplam blog
: 38
: 155
Kayıt tarihi
: 04.01.13
 
 

1940 yılında Ardahan'da doğdum. İlk orta ve lise öğrenimimi Kars, Ardahan ve Erzurum üçgeni içeri..