Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Üzeyir Aydın Cebirin Defteri

http://blog.milliyet.com.tr/cebirindefteri

13 Ağustos '12

 
Kategori
Şiir
 

Kime ne? Bana ne? Sana ne?

Kime ne? Bana ne? Sana ne?
 

Gecenin karanlığı, aldığım nefes içimde

Geçmişim geride, duygularım peşimde

Hedef küçülmüş, umutların peşinde

Bir ömür bir nefes, o nefeste tükenince

Geride kalanları, gözün yaşı akanları

Düşünürüm bir gün göç edersem

Dönüşü olmayan yoldan uzanırım

Anlatmadıklarımı, anlamayanları

Anlatsam, anlarlar mı?

Vicdanımla baş başa

Yüreğimde sakladığım yangının ateşi

Dışım savurur, içimi kavurur

Söner mi? Anlatsam içim selefler mi?

Gurumu kırsam, kibrimi aşsam

Nefsimi kafamda, şeytanı arkamda

Bitirsem, bıraksam

Gitsem de bir gün yalnız kalır mı? Duygular

 

Arkam sıra ne bıraktım, ne alacağım

Yatağımda bir baş, soframda bir kap aş

Eksilse bilinir mi? Bilinse dillerde adım dökülür mü?

Babam olsa boynun büker, anam olsa ağıt döker

Evlatlar kaç gün yaş döker, eşin gözünde tüter

Sevenler sevdiklerine dua ekler desem de

Yüreğimde ki acılar, yüreğimde yeni yaralar

Vicdanım kan ağlar, ne verdim ne alacağım

Tükenmiş umutlar,  bilemedim, bilmedim

 

Anlamıyorum, anlatamıyorum

İnandıklarımla, savunabildiklerimi

Ben bana anlatamadım

Neden nasıl

Zayıf yanım çıkar mı? Diye

Kendimi anlatsam, gemileri yaksam

Kime ne? Bana ne? Sana ne?

 

Cebirin Defteri 13,Ağustos,2012, Kütahya

 
Toplam blog
: 277
: 175
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

Emekli, çalışmayı ve şiir seven birisiyim. Evli, bir kız bir oğlan bir damat bir gelin iki de tor..