Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Eylül '06

 
Kategori
Blog
 

Kimler Blog Yazmalı..???

Kimler Blog Yazmalı..???
 

Son dönemde üşenmeyip düzenli olarak günün değişik saatlerinde siteye girip ne olup bitiyor diye bakıyorum. Kimler hangi konuda neler yazıyor merak ediyorum. Sağolsun herkes elinden geldiği ölçüde bildiklerini, duyduklarını paylaşmaya çalışıyor. Dikkat ettim her kişi ayrı bir renk, ayrı bir tarz, ayrı bir güzellik. MEVLA' nın kudretinin göstergesi olacak ki nasıl her kar tanesi kalan sayısını bile telaffüz edemediğimiz kadar çok olanlardan farklıysa, her insan da kendine münhasır. Durum böyle olunca kimler yazı yazmalı diye bir soru sorarsanız, bence cevap HERKES. Neden mi? Dünyada sizden sadece bir tane var. Evet doğru duydunuz ister kendinizi çok sevin veya hiç hoşlanmayın, bir eşiniz daha yok, yani hepiniz çok özelsiniz. Evet eminim sizlerin bizlere anlatacağı, söyleceği sadece sizin duyduğunuz, sadece sizin hissettiğiniz muhakkak birçok şey vardır. Ardından kendinize şöyle diyebilirsiniz:

*Peki tamam da, bu işin bir kuralı var mı? Ben nasıl yazacağım?

Sevgili dostlarım hayatta bazı şeylerin kuralı vardır, bazılarının ise yoktur. Aşkın, sevmenin kuralı yoktur. Nasıl aşık olunur, birisi nasıl sevilir diye kimse size bir reçete veremez. Vereceği sadece kendi tecrübeleri olacaktır. Bilin ki o da ona özgüdür, çoğunlukta siz de işe yaramayacaktır. Yazı yazmanın da kuralı yoktur, insan gidip günlüğüne birşeyler yazarken bir kurala uymaz, içinden ne geliyorsa onu yazar. Siz de kendinizi kurallar çenderesinin içine atmayın, SİZ SİZ OLUN yeter. Başlangıçta zor olsa da ilerleyen dönemde bu sıkıntılar yok olacaktır. Belki siz bile kendinizdeki cevherin bu sayede farkında olacaksınız.

Gerçi sadece buraya değil tüm hayata ait çok değerli bir kural vardır. O da SAYGI DUYMAK, PAYLAŞIMCI olmaktır. Lütfen siz de aşağıda belirttiği gibi bir kişinin yazı yazmasına mani olan, ona böyle hissettiren kişilerden olmayın.

" ... Ben blogta yazı yazmıyorum. Bugünden sonrada gerçekten yazmak istesem de buna engel olacağım. Çünkü öyle sinir bozucu bir durumki bu. Blogta günde 4-5 blog giren arkadaşlar var. acaba kendilerini bencil hissetmiyorlar mı diye düşünüyorum. Yeni blog yazarlarının yazıları bu blog yazarları yüzünden okunmadan ana sayfadan gidiyor."

Sevgili arkadaşım sana e-posta yoluya değil, buradan seslenmek istedim. Sen de bir kar tanesisin, sen de en az diğer insanlar kadar ÖZELSİN. Gel bize bir şans ver, sen de yaz. Bu toplumun hem çok okumaya hem de çok yazmaya ihtiyacı var. Seni bekliyor olacağız.

Ayrıca buradan site yönetimine seslenmek istiyorum (Yönetici uyuyor mu? :)) ), eğer yukarıda kardeşimizin böyle hissetmesine neden insanların "EN" olmak için duyduğu istekse, lütfen "EN" leri kaldırın. Yazarın önünü görmesi için gerekli rakamları sadece ona sunun. Buna benim EN' lerim de dahil, FEDA OLSUN:)))

Sevgiyle kalın...

 
Toplam blog
: 410
: 3283
Kayıt tarihi
: 13.04.06
 
 

Bilgisayar, elektronik, internet alanındaki son gelişmeler. Tüketici elektroniğindeki trendler. Otom..