Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '08

 
Kategori
Şiir
 

Kimse şiire yorum yapmıyor

Kimse şiire yorum yapmıyor
 

Dikkatimi cımbızla çekti arkadaşlar, şiir sevmiyoruz. Neden mi? Yazılan şiir blolarına bakıyorum, kimseden ses seda çıkmıyor ne yazık ki. Yani o yazanın emeğine saygı doğrultusunda bir yorumda bulunmak bu kadar zor mu Allah aşkına? Ne bileyim çok güzel olmuş ya da şiir hakkında aklına gelen duygular, düşünceler olabilir. Bunları yazarsak belki de o yazar arkadaşımız bir ilham alır ve daha güzel duygular aktarabilir internet sayfasına. Bana kalırsa bu sese kulak verin arkadaşlarım.

Hepiniz sevgiyle kalın.

ILGIT ILGIT BİR YÜRÜYÜŞ

Uzun bir maratona başlamıştım, elimi tuttuğun an
Yolda yürürken yapayalnız, yalpalayarak
Nice düşler kurdum senli, sensiz
Yürüdüm delice ve seni kucaklamak için

Yağan yağmurda şemsiye oldun
Bir tür sevi sağanağında patırtılı bir kadındın
Yarınların seni yanlış tanıdı ama,
Günlerinin dolu dolu finaline kucak açtın

O günler, ardı arkasına ve çok çabuk geçti
O günler, bir çabuk ve çok hızlı geçti
Yalpaladığımda elimden tuttun
Hatıralarını sakladığın, sandık odasında

Neden büyüdüm ve neden bıraktım elini
Mahcubiyet yaşatmayan bir tür tarihsel yanılgı
Yalın bir dil bu sıcakta, buruk, nemlenen gözlerin
Sana, dolu bir aşk sundum ama sen beni terk ettin, anne...

Mustafa Gökçek....

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..