Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Aralık '10

 
Kategori
Kitap
 

Kiralık Nişanlı - Amanda Quick

Kiralık Nişanlı - Amanda Quick
 

Amanda Quick’in Kiralık Nişanlı adlı romanı, insanların hiç beklenmedik şekillerde karşılaşıp hayatlarına birlikte yön verebileceklerine dair hoş bir örnek! Roman dilinin akıcılığı ve zevkli okunuşu nedeniyle benim gibi ilk kez Amanda Quick okuyacaklara da davetkar bir başlangıç olabilir.

İngiliz aristokrasisinde izdivaç, izdivaç öncesi ve sonrası hakkında tarihsel bilginin de satıraralarında verildiği rahat okunan bu romanın kadın ve erkek kahramanı mantıklı, entellektüel, planlayıcı, güçlü ve fazlasıyla çekiciler. Kadın kahramanın roman boyunca sergilediği sosyal sorumlu girişimler de oldukça etkileyici.

Bir amaca hizmet uğruna anlaşarak biraraya gelmiş bir çifti çevreleyen düzen, hile ve skandala rağmen yaşadıkları coşumlu duygusallık ve tensel yakınlaşma kitabı çarcabuk okunur bir romanesk yapmış.

Kitap bana, fikirlerine değer verdiğim sıradışı bir şahsiyet tarfindan tavsiye edildi. Ben de “eğlenceli ve sürükleyici bir İngiliz tarihi romanı” okumak isteyenlere öneriyorum. Buna ek olarak kitapta süspans var.

Okuduğu romanda belirsizlik, endişe ve romantizmi hep birarada bulmak isteyenlere; ayrıca mutlu son sevenlere öneririm.

 
Toplam blog
: 41
: 2564
Kayıt tarihi
: 25.03.09
 
 

Gündeliğin akışını, yaşanmışı, gezilip görülmüşü veya okunmuşu paylaşmak istiyorum. Eleştirilerin..