Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Kırmızı Gelinciğim

Kırmızı Gelinciğim
 

Seni her gördüğümde titriyor, ürperiyor içim,

Korkuyorum.

Burkuluyor yüreğim, tuhaf oluyorum,

Neden, anlamıyorum.

Seni tanımadan önce,

Bütün renkleri, çok iyi görüyordum.

Seni sevdikten sonra,

Ne Mavi'yi, ne Yeşil'i, ne Sarı'yı göremiyorum.

Yüreğim hızla çarpıyor, kanatlanıp uçacak gibi,

Sol yanımda bir sızı,

Pespembe bir yüreğim vardı, o da değiştirmiş rengini,

Olmuş Sarı, Sapsarı.

Seviyoruz bir birimizi, fark eder mi?

Benim yüreğim Sarı, senin yüreğin Kırmızı.

Senden önce bir aşk yaşadım, o da sözde çiçekti,

Çiçek değil dikenmiş.

Bedenimde yaralar açtı, kanattı yüreğimi,

Kendi gibi, sevgisi de yalanmış.

Şimdi seninle çok mutluyum, buğday tarlasında,

Yol kenarlarında.

İstersen bende olurum Kırmızı, ne var bunda sanki utanacak.

Sen Kırmızı, ben Kırmızı

Kim ne derse desin, bize kim karışacak.

Kıpkırmızı bir dünyada, mutlu mesut yaşarız seninle.

Sen Kırmızı ben Kırmızı,

El ele, kol kola, hiç ayrılmadan.

Bizde bu Kırmızı sevdası oldukça, hiç korkmayız ölümden.

Ateş rengi, Kıpkırmızı, ölüme de gideriz birlikte,

Yol kenarından.

Saadettin Güven

 
Toplam blog
: 109
: 587
Kayıt tarihi
: 01.10.10
 
 

01.06.1951 yilinda Sarköy/Güzelköy'de dogdum. Ilk ve orta ögrenimimi sirasiyla Güzelköy Ilkokulu, Mü..