Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mart '08

 
Kategori
Şiir
 

Kırmızı mercan

Kırmızı mercan
 

Sokakların,
kandırması için yorgun helvacıyı,
Köşe başı iyi gelecek diye,
Kanmış değildim,
En ürkek haline...

Kayıkların,
Dalgalardan çaldıklarını,
Bana vermeleri için,
Beklemiş te değildim,
Dönüşlerini...

Martıların,
Ya martıların,
Açlıktan tokluğa çığlıklarını,
Duymuş ta değildim...
Işıkla su arasında...

Yorgun helvacının,
Dalga düşlerinde dalga...
Kendisine gülen,
Unutan, ve hemen unutan,
Bir "Çizgili Mercan" gibi...

Uzağında kalan,
Uzandığında artan,
Uzaktaki adına,
Gömlekte bir şişe katran...
İşte bendim...
Sevdim çok sevdim...
Diyemeyince,
Çizgileriyle avutan..

Eem Talu (morecache) 11/1999

 
Toplam blog
: 33
: 539
Kayıt tarihi
: 31.10.06
 
 

Yazmayı seviyorum...Çünkü yazdıklarımı okuyanlar, beni farklı düşünmeye götürebiliyorlar.....