Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mayıs '17

 
Kategori
Sosyoloji
 

Kırsal kesimden tatil yörelerine göç istilası; adalarda modalarda ne işin var emmi!

Kırsal kesimden tatil yörelerine göç istilası; adalarda modalarda ne işin var emmi!
 

Duymuş ya şöyle güzel, böyle iyi atlayıp gelmiş bilmem nereden…

Hoş gelmiş sefa gelmiş de nere gidiyon böyle, göç dediysek sanki Miami’ye tatile…

Devletin politikesi demokrasi; herkes dilediği gibi yaşar… Eyi o vekit, turistik ada deyip cavırı gandırmıycen; Jennifer Lopez’i şeref misafiri diye davet ettiğin kumsalda Ali emmi ayaklarını uzatmış cığarasını tüttürür!

50 yıllık şehirli ben gidemiyorum o adalara! Bunca entelektüel halime rağmen bozarım oranın dokusunu diyorum; saygıya bak saygıya! Adamlar beş karı elli nüfus babalarının çiftliği gibi dolu doluvermişler; üç beş adalı gerisi Kadırgalı!

Millet kör, devlet zaten yok, bir ben mi bu rezilliği… İnsanlar cahil, anlamıyorlar. Turistik bölgede köylünün ne işi var ya, üstelik kı… çı boklu ineğiyle gelmiş Allah’ım Allah’ım! Biz Beyoğlu’na gezmeye gidemiyoruz adamlar Kuşadası’na köy kurmuş, aşiret ya! Nerede oturuyon? Bursa Merkez; baban da Bursalıydı öyle ya!

Bu duyarsızlığa sinir oluyorum ya, bu kadar kolay olmamalı bu işler; adam adını dahi söyleyemediği yerde oturuyor. Bazı şeyler parayla bile yapılamamalı.

“Adalardan bir yar gelir bizlere…” Nah gelir artık, Hacer’in beslemesi inek sağıyor!

Adalara gezmeye gittiğinizde adalılarla karşılaşacağınızı hayal ediyorsunuz ama tabi böyle bir şey yok. Kalmış bir iki müzelik, size buraların kendi köylerinde bile yaşamayı bilmeyenlerin istilasına uğradığını söyleyecektir.

Dağ başlarından kalkmış gelmiş Milas’ta oturuyor, üstelik şehrin merkezinde, aşağısı kurtarmaz! Biz de sizin geldiğiniz yere gidek bari! Bana göre istila!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..