Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ağustos '16

 
Kategori
TV Programları
 

Kış dizileri ne zaman başlayacak?

Kış dizileri ne zaman başlayacak?
 

Dün gece Şahane Damat'ın 8. ve son bölümüydü. Bir dizi saçma sapan dizi varken bu kadar iyi oyuncuların rol aldığı bu şirin yapımı neden bitirdiler anlayabilmiş değilim. Örneğin Seviyor Sevmiyor adlı dizi. Her nekadar bir çok yazarımız bu diziyi methede dursunlar ben 15 dakika bile dayanamıyorum o saçma ve konusu bile olmayan yapıma.

Neyse geçelim bunları. Dün gece Şahane Damat adeta bir masal havasında bitti. çok üzüldük Burcu ile. Zira yaz dizileri arasında seyrettiğimiz yegane 3 diziden biriydi. 

Bakalım o diziden boş kalan zamanı hangi yapımla dolduracağız.

Hoş Ağustos ayının da sonuna geldik. Sanırım Eylül ayında geçen yıl dönem finali yapmış olan diziler yayına girecek.

Geçen sezondan kalan Yeter, Poyraz Karayel, Hayat Şarkısı merakla beklediğim diziler. Muhteşem Yüzyıl Kösem de değişen Kösem karekteri ile merakla beklediğim diziler arasında. Beren Saat'i pek yakıştıramamıştım Kösem rolüne. Sanırım Nurgül Yeşilçay iyi oyunu ve cazibesi ile dolduracak Kösem karakterini. 

Yaz geceleri değil ama kışın diziler iyi oyalıyor bizleri. Bir çok kişi ben dizi seyretmiyorum, belgesel seyrediyorum diye hava yapıyor ama ben o kişilerin dizileri, hatta evlenme programlarını, survoyver'i merakla izlediklerini biliyorum.

Ne gerek var değil mi? Dizi seyretmiyorum deyip dizileri aşağılamaya. Geçmiş yazılarımdan birinde anlatmıştım. Burada misafir gelen Perulu bir dostumuzla dizilerimiz hakkında yaptığımız güzel sohbeti ve dizilerimizin ülkelerinde ne kadar popüler olduğunu yazmıştım.

Kim ne derse desin ben dizi seyrediyorum ve zevk alıyorum. Tabii diziler konusunda seçici davrandığım oluyor. Her diziyi seyretmiyorum.Daha doğrusu seyredemiyorum. 

Bakalım kış dizilerimiz ne zaman başlayacak ve yeni eklenen diziler hangileri olacak. Diziler başladığında ilk haftalar, günlere seyredeceğimiz yapımları yerleştirmekle geçiyor. Sonra gelsin Poyraz Karayel gecesi, Gelsin Hayat Şarkısı gecesi.

34 derece sıcak bir Florida gününde düşündüğüm konuya bakın. 

 
Toplam blog
: 826
: 1068
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..