Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ağustos '10

 
Kategori
Şiir
 

Kış Sancısı

Kış Sancısı
 

Biraz geç de olsa...


Kanatmıyor artık, hançerleriniz yüreğimi,

Acıtmıyor insafsız darbeler, gönlümü,

Vurgun yiyeli bedenim, tüm benliğim,

Duymuyor, görmüyorum, sağırım, dilsizim.

x x x

İntikam çığlıkları sararken etrafımı,

Canım dediklerim yakıyor, en çok canımı,

Ben yok oldu bu bedende artık,

Perişan bir gönül; her yeri çizik, yırtık.

x x x

Ne güzel şeymiş, taş gibi olmak,

Zalim ellerden çıkan okları, geri yollamak,

Şükür öğrendim, geç de olsa; nasıl ayakta durulur,

Hep "ben" diyen hak tanımazlarla, nasıl dans edilir...

x x x

Karalama defterimin, karalamalarından.......

 
Toplam blog
: 307
: 1382
Kayıt tarihi
: 08.08.07
 
 

Emekli Türkçe öğretmeniyim.Şimdi Marmara Üniversitesi bünyesinde bulunan, Atatürk Eğitim Enstitüsü ..