Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mart '15

 
Kategori
İlişkiler
 

Kısa olsun bizim hikayemiz

Kısa olsun bizim hikayemiz
 

Şuna benzeyeydi evimiz, emin ol biz hiç ölmezdik!..


Kısa olsun bizim hikayemiz. Bilinen en kısa öykü... Ben seni seviyorum, Sen de beni. E, bebelerimiz de olacak, malum... Biraz koyunla keçi... Az biraz; tavuk, kaz, ördek... Çoban köpeğiyle bir-iki at da bulalım bize; ama şöyle en sadıklarından... Ve ben kuşlara deliyim; belki sen kedilere... Gül gibi geçinir gideriz. Uzun uzun söylemeye ne hacet!.. Ömür dediğin, bir uzun gün... Bugün buradayız, yarın kim bilir nerede?..

Başkalarını boşver canım şimdi! Kısa olsun dedik ya!.. Bi biz, bi de aşk meyvelerimiz... Güzel güzel çocuklar olmalı, doğmalı bizden... Kem gözlerden uzakta, kimselerin nazar edemeyeceği bir yerlerde...

Kiraz koyarız belki ilk kızın adını. E, oğlan da Yağız olsun bari. Ömürleri uzun, sıkıntılar eksik olsun üzerlerinden. Kötü gün görmesin yüzleri. Kara çalınmasın alınlarına. Rabbim onları haramdan korusun.

Haa, ne diyordum? Kısa olsun'da mı kalmıştık? Ne o öyle süslü, şatafatlı romanlar döktürmek?! Yaşam öykülerimiz farklıysa da, aldığımız nefes, bastığımız toprak bir. Hemi de yetmiş iki buçuk milletlen beraber.

Madem aşkımız tek ve eşsiz; hani şu bulunmaz Hint kumaşı cinsinden... Bunca acıklı sona inat, bizimki mutlu sonla bitsin. Olmaz mı? Zaten dünya bi milyon kasvet... Bi de biz mum dikmeyelim üstüne...

Ben seni seviyom, sen de beni! Bi de köyde kır düğünü yaptık mıydı, bundan iyisi bulunur mu heç?

Hadi iyisin yine, iyi! Kapıvedin yüz görümlüğünü de... Kaşla göz arasında, düğünle nikahı da hallettik. öyleyse gelsin boy boy kuzucuklar!.. Hani şu iki ayaklı cinsinden...

Tıpkı o sularında kuğuların yüzdüğü, etrafı çitlerle çevrili, iki katlı, geniş bahçeli, tertemiz ama eskimeye yüz tutmuş, masalsı evlerde otursaydık diyorum... Ve Eksilmeseydi damımızdan çiçeğimizle ağacımız...

Düşünmesi bile güzel be! Hayat bu. Neden olmasın?

Not: Yazıda kullanılan görsel internetten alınmıştır.

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..