Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Temmuz '19

 
Kategori
Felsefe
 

Kişilik Korunmaz

Varlık korunur, elim ayağım lazım bana. Kişilik nasıl bir adam olduğum; tam tersine korumayacaksın ki nasıl bir adam olduğunu anlasınlar.

Huyunu saklamaya da gerek yok, kötü huylarını bağlayacak iyileri salacaksın. Kişilik korunmaz saygı duyulur kişiliğini başkaları korur “Efendiliğime laf söyletmem” Hele bir görelim belki söylemeyiz.

Koruma sadece canı ve malı koruma, diğer korumalar bana anlamlı gelmiyor. Kişiliğine laf söyleme kişiliğine müdahale oluyormuş, huylarını tartışalım korktuğun bir şey mi var. “Elbette; çünkü beni tartışıyorsunuz” Seni tartışalım ne var bunda keşke beni tartışsalar. Örneğin sevilmeyen bir huy, cimrisin; belki mantıklı bir gerekçen var, yani korkma!

Kimsenin duymasını bilmesini istemediğimiz şeyler özgür olmayan toplum yüzünden, normal şeyleri bile normal kabul etmiyorlar; normal olmayan şeyleri de yapma yani!

Kişilik tartışılmaz doğru ama niye böyle niye şöyle diye tartışılmaz, kabullendiğim kişilerle nasıl gezip tozuyorsam kişiliklerinin de tozunu atarım, kişiliği kişiden ayıramazsın, ben sadece sana değil ki huyuna da âşık oluyorum, ne demek kişiliğime dokunma!

Kimse kişiliğine laf söyletmez… Kişilik alanına giremeyeceksem seni de istemem, heykele ihtiyacım yok, yattığım kadının/erkeğin yarısı karakter!

Böyle netameli insanlar uzak dursun benden kişiliğim orta malı, hiç rahatsız olmam; kişiliğinde sorun olanlar kişiliğini saklar!

İstesen de koruyamazsın zaten davranışlarınla ortaya çıkar, az biraz oynaksan nolmuş yani sal kendini! Nedense kişilik konusunda çok hassasız; kişilik albümün dış kapağı ve o albümde yediğimiz naneler var çünkü!

Yazıyorum ama kimsenin bir şey anladığı yok çünkü ben başka bir dünyayı anlatıyorum, hayalini kurduğum! İnsanlar şekilden ibaret ya böyle bir şey olabilir mi! Güzellikler yasak güzelliklerden utanılıyor. Kahkaha atmak değil ağlamak. O zaman; yaşamak değil ölüm, mutluluk değil zulüm!

Kişiliğinde ne var ya neyi saklıyorsun, çık deli danalar gibi ne olduğunu görelim; şu yanımı bilmesinler bu yanımı görmesinler… Türkiye’de açıkça örneğin uçak korkusu olduğunu kendisi söyleyen belki de ilk kişiyim. Nolacak insanlar bilse! Korkak mı diyecekler! Mutlaka yapmam gereken ateşe atlamaksa atlarım, nokta! Asıl korkaklık kendini gizlemektir.

Yazılarım okunmuyor diye çok da umurumda değil çünkü ben kendim için yazıyorum. Böyle yazılar yazmak beni mutlu ediyor, nokta!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..