Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ağustos '22

 
Kategori
Kitap
 

Kitabım Çıktı

İlk romanım çıktı. Roman denen şeye başlanacağı zaman bütün ritüeller tamamlandıktan sonra ve yazıya ancak kendimizi kilitleyerek başlamalıyız. Böyle düşünüyorum. Ben önce günde kaç sayfa yazacağımı ve kaç günde bitireceğimi hesapladım. Ve bu takvimi kusursuz bir şekilde gerçekleştirdim.

Romanım Zamanı Geçenler-MYTHOS KİTAP yayınladı. Darısı diğer yazar adaylarına. Vazgeçmeyin ve bütün yarışmalara katılın. Mythos kitapbın bir roman yarışması vardı. Bir deneyeyim dedim. Yarışmayı kazanamadım ama romanım dikatlerini çekti ve gelen bir mesajla romanım yayınlnacak kitap seçildi. Diğer bir ayrıntı, Türkiye'de çoğu yazar, sponsor bulamıyor-sponsor yayınevidir-kendi çabaları ile yayınlatıyorlar. Zamanı Geçenler romanım beğenildi ve benden hiç bir ücret talep edilmedi. Diyorum ki tüm edebiyat yarışmaları böyle sürprizli olsa.

Romanım Zamanı Geçenler'in arka kapak yazısı: “Her şey cihazlardan ibaret değil. Ben sürekli neandertal bir insanla rabıta yolu ile temas kuruyorum. Temas kurduğum neandertale Çuki ismini koydum. Bunun arkadaşları da var. İşin en ilginci Çuki’ye iki sene her gün yarım saat rabıta yapıyorum. Destur ya Çuki diyorum. Çuki’nin kalbinden kendi kalbime sıcak ve şekerli çay renginde kırmızı nurun aktığını düşünüyorum. Biliyorsun zihinsel temas bilimsel bir olgu. Çoğu insan rabıtadan bi haber. Rabıtada bağlantılar sonsuzdur. Ve teması kutsaldır. İsabeti yüksektir. Bu durumda kutsal olan şeyde yanlış olmadığı için ismini koyduğum neandertalin varlığı da gerçektir. Onunla temasımın isabetine inanıyorum. Bugüne kadar birçok romanını imha eden Tuna Mustafa Yaşar, Zamanı Geçenler eseriyle insanoğlunun gelecekte hiç bir araca ihtiyacı olmadan düşünce ile zaman atlamasını başarabileceğini gözler önüne seriyor. Elinizdeki roman, bu alanda dünyada ve Türkiye’deki tek örnek."

Tuna M. Yaşar
 
Toplam blog
: 235
: 350
Kayıt tarihi
: 14.09.10
 
 

1973 Karabük doğumluyum. Üniversite uluslararası İlişkiler mezunuyum. Arkeoloji ve okültizm ilgi al..