Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Nisan '18

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Kitap Fuarı

Kitap Fuarı
 

Salih arıkan


Geçen haftadan beri Kitap Fuarı İzmirde ama bir türlü gidemedim. Yarın kitap fuarına gitmeyi planlıyorum. Konferanslara katılmak kitaplara okuyamasam da dokunmak ve kokusunu içime çekmek bile ayrı bir mutluluk. İnanıyorum bir gün tüm kitaplar görmeyenler için erişilebilir olacak. Kitaplar sesli ve Braill kitaplar günlük hayatın parçası olacak. Yarın Tarık Tufanda gelecek.Ta Marmara fm’deki programlarından beri takip ederim.Tek başıma gidersem kitap listelerini kontrol edemem. Bende gider konferans dinlerim. Bir sürü arkadaşla tanışır kitabın hayata katıklarıyla ilgili sohbet ederiz. İnşallah yeni kurulacak medeniyetimiz kitapların aydınlığından oluşur. Derler ya her kitap bir kitabı anlamak içindir. Kitaplardan kitabullaha yaklaşan zihinsel dönüşümler olur inşallah.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..