- Kategori
- Ben Bildiriyorum
Kitap okuma alışkanlığı

Kitap okumanın hepimiz için iyi bir alışkanlık olduğunu biliyoruz. Ben de size yararlarını ve önemini anlatacağım.
Kitap insanın en iyi kaynağı ve dostudur. Kitap okumak hayal gücümüzü ve kelime hazinemizi geliştirir. Hızlı okumamızı, iyi konuşmamızı, sınavlarda soruları daha iyi anlamamızı ve okulda daha başarılı olmamızı sağlar. Ayrıca kültürlü insanlar oluruz, bilgimiz de artar. Ben de kitap okumayı severim ve herkesin de sevmesini isterim.
Aldığınız bir kitap kötü başlıyorsa onu sakın bırakmayın aslında ileriki sayfalarda sizi sevdirecek bir sihir vardır...