Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Aralık '09

 
Kategori
Deneme
 

Kitaplarım hakkında

Kitaplarım hakkında
 

“Ey halkım senin için neler yapmadık ki; kimimiz öldü, kimimiz gazi. Ben de kitap yazdım.”

Adnan Doğan

* * *

İlk kitabım “Haydanlı” yı yazdığım günlerde sabahları yataktan kalktığımda ilk yaptığım iş aynanın karşısına geçmek ve saçımı başımı asılmaktı…

Yetmedi parmaklarımı ısırıyor, yaşıyor muyum diye dilimi çıkartıyordum.

Böyle bir duygu selinde yazmıştım ilk kitabımı.

İşin aslında öteden beri kitap yazmayı istiyor ama kendimi yetersiz görüyordum. Ancak yazmak tüm yetersizliklerime rağmen zorunlu olmuştu.

Birkaç yıllık ömrü kalan adamın eşe dosta beni hatırlasınlar düşüncesi ile kitap yazıp hediye etmesinden daha doğal ne olabilirdi ki?

2001 yılında Ortaca Azim Ofsette bin adet basılan ilk kitabım Haydanlı, daha piyasaya çıkmadan eşe dosta sattım. Şu anda elimde yalnızca iki adet var.

Hasan Soylu gibi usta kalem dostlar ise, kitap yazmamın haklı olarak henüz erken olduğunu ve bu konuda yeterli donanıma sahip olmadığımı söylemişlerdi…

Haklıydılar.

Ben de biliyordum kitap yazmak için henüz erken olduğunu ve yeterli birikime sahip olmadığımı, ancak Hasan Soylu gibilerin bilmediği bir şey vardı.

Evet, bilmedikleri ise ben ölecektim.

Ve yarın ölünce insanlar beni nasıl hatırlayacaktı, dostlar beni hatırlasın düşüncesi ile yazmıştım ilk kitabım Haydanlı’yı…

Sonrası mı?

Evet, sonrasını da anlatacağım!..

*

Not: Devam edecek.

Kitaplarım hakkında izlemek isteyenler için:

http://www.izlesene.com/video.php?/tv-muslugume-2-bolum-2/740538

Resim:

http://leventkus.googlepages.com/adolfhitler.JPG/adolfhitler-full.jpg

 
Toplam blog
: 74
: 1455
Kayıt tarihi
: 24.06.09
 
 

Haydanlı Eğitmen Aziz Doğan'ın oğluyum. Köyceğiz doğumluyum. Isparta Meslek Yüksek okulu muhasebe me..