Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mayıs '18

 
Kategori
Kitap
 

Kitaplarımı Paylaşıyorum

      Okur-yazarlığımla övünürüm genelde. Kitaplarıma çok titizlenir, hiç kıyamaz, asla ikiye kıvırıp okumaz, beğendiğim yazılar olsa dahi altlarını çizemezdim. Başkasından kitap istemeye çekinir, başkasına ödünç vermekten ise pek hoşlanmazdım, çünkü verdiklerimden geri alamıyordum çoğunlukla. Çoğu zaman aldığım bir kitabı bir kez okur ve kitaplığımda özemle saklarım. Kitaplarım benim için çok kıymetli olduğundan, kitaplığımın tozunu kendim alır, annem aldığında kitap sıralarını karıştırdığı için kızardım kendisine.

       Zamanla daha çok kişiyle paylaşmaktan zevk duymaya başladım, artık kitaplığımda tozlanıp sararmasını istemiyorum. Dikilideyken, sitemizde oturan bir amca, benim birkaç yıldır yapmayı düşündüğüm gibi tüm kitaplarını ortaya çıkararak bir kütüphane yaratmış. Kitaplarımın büyük bir kısmını oraya bağışlayarak sitemiz kullanıma sundum. Geriye kalan, abimin okumak istedikleri haricindeki, okuduğum tüm kitaplarımı da Çanakkale Lisesi’nde yeni açılan kütüphaneye bu 4 koli kitabı da seve seve bağışladım. Şimdi yeni okuduklarımı paylaşabilmek için biriktiriyorum. Bir kitabı ne kadar çok kişi okuyabiliyorsa o kadar iyidir ve o kitap kıymetlidir benim için.

       Siz de okuduğunuz kitapları en azından benimle paylaşabilir misiniz? (göndereceğiniz kitapları okudu mu diye tereddütte bulunmamanız için adresimle beraber okuduğum kitapların listesini de veririm)

 
Toplam blog
: 109
: 78
Kayıt tarihi
: 19.04.18
 
 

1980 Adana doğumluyum. 13 yaşında friedreich ataksisi hastası olduğum ortaya çıktı. İlköğrenimi A..