Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

salih haluk reşat şentürk

http://blog.milliyet.com.tr/shr

19 Kasım '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Kızdırmayın beni..!

Kızdırmayın beni..!
 

Offf..Yaaa yeter! Susun...


Hızlı kararlar genelde hatalıdır... Brian Tracy

Evet , doğru söylemiş bu amca... Hızlı alınmış bir karar sonucu doğduğuma inanıyorum. Neden mi?
Durun anlatayım da görün bakalım...

Daha annemin su dolu kesesinde yaşama başladığımda sesleri geliyordu bizimkilerin;
" - Hay allah daha evlilik alışverişlerimizin taksitleri bile bitmedi. "
" - Ben sana demiştim korunalım diye, offf yaaa... Daha bir tatile bile gidemedik..."

Ve daha birçok şey duydum. Ne yapayım benim kabahatim yok ki, siz istediniz oldum. Herşeyiniz hızlı sizin, beni oluştururken bile acaip bir telaş içinde olduğunuzu hissetmiştim. Neyse konuyu saptırmayayım.

Dünya ile karşılaştığımda hepinizin yüzü gülüyordu galiba, seslerinizden öyle hissettim. Daha sonra yüzünüzü gördüğümde sizleri sevdim ama kısa süre sonra bir terslik olduğunu hissetmeye başladım. Galiba ilk çıngar da sürekli altıma yapmam yüzünden çıktı, o altıma bağladığınız yumuşacık şeyler biraz sorun yarattı galiba, babamın çok almak ve para sözcüklerini kullandığını duydum. Ama pek birşey anlamadım.
Annem bir gece benimle birlikte ağlamaya başladı, önce hoşuma gitti, beraber bağrıştık. Bir süre sonra, baktım meğer o süt istemiyormuş... Annemin derdi, geceleri hiç bir yere gidememeleri imiş, nasıl oldu anlamadım ama ben onları eve bağlamışım. Babamla pazar günleri top oynuyoruz, annem o zaman kızmıyor. Ama babam kendi arkadaşları ile top oynamaya gidince annem yine süt ister gibi bağırıp, ağlıyor...

Vallahi ben bişi anlamadım... :((

Ama galiba işin aslı şu; hızlı karar almışlar... Konuşmalarından hangi kararlar olduğunu anlamadım ama bir sorun olduğu belli..

Şu yaşımda anladığım bir şey var ki; Hızlı kararlar genelde hatalıymış...

 
Toplam blog
: 136
: 750
Kayıt tarihi
: 18.02.07
 
 

Devlet Güzel Sanatlar Akademisi mezuniyeti ve askerlik sonrasında başladığım iş hayatım aynı kuru..