Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mart '13

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Kızımla konuşmalarım

Kızımla konuşmalarım
 

Ne konuşalım?

  • Kedileri Konuşalım Anne, eve kedi alalım Kediler evcilleşmiştir.

Kim söyledi

  • Gülsen Teyzemin bembeyaz bir kedisi var tasması var. Gerçeği söylüyorum hani evine gitmiştik topumla oynamıştı

İnanıyorum Kızım sana. Çok mu seviyorsun sen kedileri?

  • Evet çook Keşke Gülsen teyzemin köpeği de olsaydı Uğur böcekleri atları maymunları filleri de olsaydı Anne Gülsen Teyzeye gidelim mi?

Kızım hayvanat bahçesinde olur bu tüm dediklerin

  • Ahtapot Hayvanat bahçesinde olur değilmi anne??

Onlar denizde olur kızım

  • Hiçde bile ben çizgi filmde gördüm kelebek bile var Hayvanat bahçesinde Marsupilamide(çizgi film Karakteri) var dimi Anne, Fiilmde izledim vardı anne Fare de vardı Kurbağa da gördüm ben,Anne  hayvanat bahçesi Ormanda değil mi
  • Mine'yle Müge'yi seyrederken gördüm ben sarı kedileri de var ben sana yazayım

Neyi yazacaksın Sude?

  • Turuncuydu

Turuncu ne?

  • Kedi?
  • Sarı değilmiydi Kedi 
  • Yanlış anlattım Turuncuydu

 

 

 
Toplam blog
: 15
: 105
Kayıt tarihi
: 02.06.11
 
 

Ölmeden önce neden yaşadığını nelerden kaçtığını ve bunun nedenlerini sizce kaç kişi düşünmüştür. S..