Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '09

 
Kategori
Şiir
 

Kolay mı?

Tanrı,
Özenip de yaratmış seni;
İnce, zarif ve güzel.
Yüzün,
Bir ilkbahar,
Tazeliğine bedel.
Güzelliğine,
Selâm durur senin,
Baharın müjdecisi sümbüller,
Lâleler, güller.
Görkeminden,
Seni görenin
Çelinir aklı.
Şakır, dallarda bülbüller.

Gözlerin bir ahu,
Kaşların,
Gökteki hilâl kadar zarif.
Saçların başak sarısı,
Omuzlarına sarkmış,
Renklerin en tatlısı.

Sen,
Bir yaz yağmuru gibi,
Yağdın şu gönlüme.
Meylin var mı bana,
Bilmem ama,
Sırılsıklam,
Aşık oldum ben sana.

Bir inci tanesi sanki,
O bembeyaz dişlerin.
Ne zaman görsem seni,
Mest eder hep beni,
Bakışların, gülüşlerin.

Tarifin, mümkün değil,
Güzelliğini anlatamaz,
Şiirler, şarkılar.
Yıllanmış şarap gibisin sen.
Ruhumu rahatlatan,
Mutluluk dağıtan.

Çok aradım,
Seni tanımlayabilecek,
Bir söz, bir kelime
Bulamadım sözlüklerde.
Çok dolaştım,
Bir eşine, rastlayamadım,
Şehirlerde...

Ey güzel, söyle bana,
Sen bir ilâhe misin ?
Yoksa,
Bir yıldız mısın?
Bir ay mı?
Hep acılar içinde böyle,
Senden uzak yaşamak,
Sandığın kadar öyle
Kolay mı?

Fahri ERSAVAŞ



 
Toplam blog
: 108
: 564
Kayıt tarihi
: 27.04.09
 
 

1920'de Geyve'de doğmuşum. İlkokulu Geyve'de, ortayı Bursa'da, yüksek okulu da Ankara Erkek Tenik Yü..