Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Kasım '09

 
Kategori
Sinema
 

Kolpaçino - Eğlenceli br film

Kolpaçino - Eğlenceli br film
 

Kolpaçino filmine gittim. Filmin konusu: Paranın insana yaptırdıkları. Paranın insanın başına nasıl kötülükler getirdiği.

Zengin ama cimri bir adam. Zengin adamın oğlu da eğlenceye düşkün. Evde bir parti yapar. Buna parti demeyelim de kumar oynatır evde. Kumar oynatmak yasaktır normalde. İnsanlar doluşur eve. Hatta içlerinden bir tanesi kumar oynamak için değil de yemek içmek için gelmiştir. Onun da en kısa zamanda sepetlerden evden. Kumar oynanırken üst katta ‘’ para’’ yüzünden iki insan tartışır. Bir tanesi ölür. Gırgır, şamata bundan sonra başlar aslında. Bundan sonrasını da size bırakıyorum. Filmden hoşlandım. Verdiğim paraya değdi. İnsanlar bir hata yaptıklarında ondan dersler çıkartır. Etrafımdaki herkese tavsiye ederim.

Gerek Aydemir Akbaş, gerek Şafak Sezer rollerini çok güzel oynamışlar. Karanlıktakiler filmine de gitmiştim. Ondan da zevk almıştım.

Türk sinemasında son yıllarda güzel filmler yapılıyor. Genci yaşlısı herkes seyrederse hoşuna gider. iyi seyirler..

 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..