Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Eylül '13

 
Kategori
Siyaset
 

Komplo

Komplo
 

BİR KÖY KAHVESİNDE SİYASİNİN KONUŞMASI (GÖRSEL NETTEN ALINTI)


KOMPLO

Danışman koşarak Oben hanımın yanına geldi, nefes nefeseydi. “Oben Hanım Sayın Bakan acil sizi çağırıyor.”  Oben hanım :”Bir sorun mu var?” Danışman : “Bilemiyorum, buyurun gidelim efendim.” Oben hanım partide çalışan elamanlardan biriydi, Bakan Bey kendisine danışman olması için çok ısrar etmesine karşın o, kibarca reddetmişti. Yalnız yine de onunla birlikte çalışıyordu. Bakanın konuşma metinlerini hazırlıyor, gideceği yerlere önceden gidip oradaki İlçe ve Belde Başkanları ile konuşup halkı topluyordu.

Bakanın yanına gelince selam verdi ve “Beni emretmişsiniz efendim.” Bakan. “A evet, hemen ekibinizle Çeltikçi’ye gidip Başkanla görüşüp, haklı toplayın, konuşmaya geleceğim.”  “Baş üstüne efendim hemen gidiyorum.” Deyip çıktı, telefonla Belde Başkanına halkı toplamasını, Bakanın geleceğini bildirdi.

Çeltikçi’ye geldiğinde toplantı alanının boş olduğunu gördü, şaşırdı. Başkanın odasına girince orada 7-8 kişinin olduğunu gördü. Adamlar amele olduklarını ve Bakan’a çok kızgın olduklarını, eyer kendisi gelirse çürük yumurta yağmuruna tutulacağını söylediler. “ Oben hanım şaşırdı ve : “Durun bakalım neden anlatın derdinizi bana .”  Adamlardan birisi : “Ben anlatayım, Bakanın diğer danışmanlarından birisi bize söz verdi, Danışmanlar Bakan adına iş yapıyorlar. Bize İlkokul, ortaokul diplomaları verilecekti, hani nerede diplomalar, bir ay oldu, diplomalar meydanda yok.” Oben hanım neye uğradığını şaşırdı ve : “Sayın Bakanımız bunu işitse hem sizleri, hem de o danışmanı mahkemeye verir. Nerede görülmüş okumadan diploma almak. Çocuklar yıllarını verip dirsek çürütüp çalışıp, ter döküp okusunlar, sizler, okumadan diploma sahibi olun.” Diyerek dışarıya çıkıp Bakan beyi aradı ve durumu bildirdi, kendilerinin de geri döneceklerini belirtti.

İşin aslı Bakan’ın Belde Başkanını, danışmanı ve işçileri dinlemesi ile ortaya çıktı. Belde Başkan’ı Millet Vekili adayı olmayı istiyormuş danışmanla birlikte bu komployu kurmuş. Bakan Başbakanla görüşüp hepsini Mahkemeye vereceğini bildirince Başbakan da onayladı. Mahkeme sonunda hepsi de çeşitli cezalar aldılar.

İşte siyasette oynanan oyunlardan biri. Siyasiler, çalışanlarını ve danışmanlarını iyi seçmeleri gerekir. Çok eskiden yaşanmış gerçek bir olay.

NAHİDE ÇELEBİ

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..