Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '10

 
Kategori
Edebiyat
 

konuşmalar

konuşmalar
 

az kaldı gene acacak


Yahu gene bahar gelmiş... Bak hu demeyi atladım size affedin.

Bahar üremek, yaz büyütmek, son bahar anlamak, kış korumak mış... Bildim; kışdan kurtulabilenlere.

Yılışık bir gölge gibi hallerim

varmaya sana korkak.

az öteye gider belki

durmaya karmışlığım.

bir adım gerisi yok…

bir adım ötesi sensiz…

durmaya karmış…

yılgınlık yok ama

inadına bir

gel deme hallerine karmış.

Susmalı…

denecekler çokdan denmiş

az dinlenmeli denecek olanı;

ısrarsız…

ah bir de şu arsız ruh hali olmasa...

kaptanzade2010

not: Mayıs Müzik Topluluğundan Yağmur adlı şarkıyı bulun ve dinleyin bir de üstüne...

 
Toplam blog
: 97
: 635
Kayıt tarihi
: 04.01.07
 
 

öylecene yazmak istiyorum... Hepsi bu. ..