Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mart '08

 
Kategori
Güncel
 

Köprü indirimin nedeni belli oldu, bravo vatandaşa

Köprü indirimin nedeni belli oldu, bravo vatandaşa
 

Her şeye zam yapılıyor.

Hiçbir şeyin ucuzladığı yok.

“Bir şey ucuzladı deseler, hangi dağda kurt öldü?” deyip merak ediyoruz, kafamız karışıyor.

Geçenler de böyle oldu. , Köprü ücretleri indirileceği duyunca, acaba rüyada mıyım?diye düşündüm.

Sonunda bunun da sebebi belli oldu.

Bu olay hükümetin isteği üzerine değilmiş, dokuz yıl önce bir vatandaşın açtığı dava sonucu indirim olmuş. Bu indirimle ilgili hazırlıkların birkaç gün içinde tamamlanarak uygulamaya başlanacakmış.

Bence tüm tv kanalları, gazetelerin bu adamı bulup tebrik etmeleri gerekir.

Aferin vatandaşa, alnından öpmek gerekir, çünkü 1999 yılından bu yana azimle bu işle uğraşıyormuş.

Ne kadar zaman, ne kadar para harcadı acaba?

İstanbul’da yaşamıyorum ama, “İstanbullular’a hayırlı olsun” diyorum.

Birileri de bu benzin, mazot fiyatları için davda açsa güzel olur.

Gürcistan’da insanlar 1,450 YTL e mazot alırken, Türkiye de vergilerden dolayı onun neredeyse iki katı fiyata alıyoruz. “Türkiye onu yapamaz, borcu var” diyorlar, ama yıllardan beri bu uygulama olmasına rağmen borçda gittikçe artıyor. Ben de bunu anlamıyorum.

 
Toplam blog
: 718
: 2690
Kayıt tarihi
: 13.07.06
 
 

Tıp alanında doktor olarak çalışmaktayım, beyin cerrahi uzmanıyım..